Gå til innhold

Nå har Warcraft-filmen fått slippdato (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har et godt univers å lage film om, og sikkert et stort budsjett. Jeg syns kanskje det er litt vel sent siden populariteten til WoW synker raskt, men som sagt, denne filmen kombinert med Warcraft 4 kan jo bli enormt. Jeg digger Warcraft og kommer til å se filmen uansett, men noe hype blir det ikke før jeg ser første traileren

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

 

 

 

Dersom det først blir noe av det, tror jeg det blir bra. Blizzard kommer aldri i verden til å gå med på noen B-film.

 

Fordi Blizzard har stått for kvalitet de siste årene, sant?

Ja

Ikke egentlig.

Subjektivt. Kommer helt an på hva du foretrekker. Har du sett Siege of Orgrimmar f.eks? Throne of Thunder var jo óg glimrende. Og hvis du tenker på D3, har de jo gjort 1000 ting siden release, har annonsert ny expansion og at de legger ned auksjonshuset. Starcraft 2 kanskje? Er ikke Starcraft-spiller, men alle som er det, liker det jo.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...