Gå til innhold

Dette kan være den norske iPhone-datoen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her jobber nok teleoperatørene på spreng for å få den hit så tidlig som mulig, det å sitte uten tilgang på nye iPhone 5, iPhone 5C eller iPhone 5S modeller frem til desember som attpåtil sikkert for laber tilgang er jo et tapsprosjekt for alle involverte. Selv Apple.no selger jo nå kun iPhone 4S 8GB, dette kan da umulig være noe de er interessert i å holde på med helt frem til desember?

 

Kommer det noen telefoner så tidlig som midten av oktober så er det nok først og fremst snakk om 16GB modeller, og kanskje noe 32GB modeller så folk som meg som venter på 64GB må nok smøre seg med god tålmodighet en stund til..

Lenke til kommentar

Sånn sett så er jeg enig, 100 USD pleier jo normalt å tilsvare 1000kr når alt av mva osv er lagt til, man tar det jo gjerne å ganger med 10 så ender du på sirkus riktig pris her i landet. Men her er det vell strengt tatt iPhone 5C som blir billigere enn antatt her på berget for iPhone 5S til 5'200kr er jo samme pris som iPhone 5 og det var jo å forvente.

Lenke til kommentar

Rart det er 1400 kr prisforkjell på 5s og 5c mens i statene så er forkskjellen 100 dollar altså rundt 600 kr

Hvor har du fått prisene fra? For så vidt jeg vet er det ikke gitt noensomhelst pris fra Apple, så hvis du ser på div nettbutikker er det nok bare ren gjetting fra nettbutikkenes side.

Dollar kan man uansett ikke oversette direkte til norske kroner pga moms og gebyrer. I USA legges jo momsen på i etterkant ettersom den varierer fra stat til stat.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...