Gå til innhold

Battlefield 4-betatesten er i gang (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det opplevde ikke vi. Hos meg kjørte alt på fullt uten problemer med 60 FPS stabilt.

7970GHZ, 3,6GHZ, i 2560x1440. Grafikken skuffet meg nesten.

Han jeg spiller med kjører 680. Vi har begge nyeste driverne får vårt respektive kort.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får det til ps3? Har prøvd det som står på hjemmesida til Origin men det funker ikke

 

Betatesten kommer til å være åpen til 15. oktober. For å delta laster du ned klienten via Origin på Windows, PlayStation Network på PlayStation 3 eller fra Xbox Live på Xbox 360.

Lenke til kommentar

Jeg har kraftig stuttering uansett grafikk, setup Intel Core i7 3930k, Zotac gtx Titan, Gainward gtx 470 som physx kort. 16 gb ddr3 2400mhz ram. ocz vertex 4 256gb ssd

 

 

 

Hva er gale alle drivere nye

 

Last ned Nvidia Inspector http://www.guru3d.com/files_details/nvidia_inspector_download.html

 

Der kan du velge rett profil for battlefield 4, å knytte den til .exe fila, i tillegg kan du justere mer i driveren enn i Nvidia kontrollpanelet, Når du først har komt inni det går du aldrig tilbake å spilla dine flyter bedre å ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Tester jeg det med ett 7970 klokka i 2700x1600 greier jeg 60fps alt på high ett par ting på ultra ingen msaa på da.

 

Prøver jeg å kjøre Trifire får jeg bare såvidt spillt før det er minne lekasje, eller jeg får mld om att jeg ikke har mer igjenn.

 

Håpe det blir. Men er som BF3 bare annet kart med mer ødeleggelse å heis :D

Lenke til kommentar

Så mange som griner over stuttering og bugs. Spillet er jo ikke ferdig! Dette er jo en beta fordi EA/DICE skal få testkjørt det med tung trafikk på serverne. Stuttering forsvant etter et kvarter emd g ameplay for meg. Husk å last ned BETA driver.

 

Selv koste jeg meg når jeg fikk litt dreisen på det. det jeg vil trekke frem som forskjell fra BF3 er bedre våpenpresisjon, mindre oversiktelig loadout, mange tøffe features mtp Levolution, litt overrealistisk med alt støvet dog, ser jo ikke. Men koste meg i mange timer, bare et nytt map er jo moro. Dessuten er dette mappet mye mer "utforskende", kan gå inn i mange flere hus blandt annet.

 

Gleder meg til fullversjonen, men håper virkelig de en gang til kan se på lysproblemene som de har tatt med fra BF3, blir jo blendet at ei taklampe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...