Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til redaksjonen:

 

Siden de fysiske målene ikke er så mye større enn en del av 5"-mobilene på markedet, er det jo ikke unaturlig å sammenligne med en av disse.

 

Sett bort i fra skjermstørrelse i favør Note 3, og vanntetthet i favør Sony Z1; er det andre faktorer som dere mener veier tungt den ene veien?

Lenke til kommentar

Nei uff, fremdeles for dyrt. Venter på noe budsjett-aktig 4G-telefon. Hvor mange år går det før man sitter med noe slikt?

 

Kanskje Googles Nexus 5 er noe for deg, den blir nok lansert om et par ukers tid. De pleier å holde seg litt under toppmodellene fra andre selskaper i pris, men basert på rykter gjenstår nå det å se...

Lenke til kommentar

Hvordan er input responstiden på berøringsskjermen i forhold til Note 2? Note2/s3 hadde faktisk dårligere responstid enn Note/s2. Håper virkelig de har fikset dette. Galaxy s4 lider også av dårlig responstid utrolig nok, så er redd for at dette også er tilfellet for Note 3. Synd, for denne telefonen er virkelig lekker.

Lenke til kommentar

Fin telefon.

Men hva er egentlig greia med smarttelefon-priser i det siste? Det virker som det plutselig er kurant å ta helt absurde priser for toppmodeller. Sist gang jeg kjøpte telefon kostet toppmodellene 4000, maks 4500 (og det er ikke lenge siden, kanskje ett år).

Men nå legges både Note 2 og Xperia Z Ultra (som jeg har mest lyst på) til 5500 og opp. Det er jo helt absurd ...?

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fin telefon.

 

Men hva er egentlig greia med smarttelefon-priser i det siste? Det virker som det plutselig er kurant å ta helt absurde priser for toppmodeller. Sist gang jeg kjøpte telefon kostet toppmodellene 4000, maks 4500 (og det er ikke lenge siden, kanskje ett år).

 

Men nå legges både Note 2 og Xperia Z Ultra (som jeg har mest lyst på) til 5500 og opp. Det er jo helt absurd ...?

 

For å spille djevelens advokat så får du jo ganske mye i disse telefonene også. Store skjermer, penn, og siste nytt innen hardware er jo ikke gratis.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hva er egentlig greia med smarttelefon-priser i det siste? Det virker som det plutselig er kurant å ta helt absurde priser for toppmodeller. Sist gang jeg kjøpte telefon kostet toppmodellene 4000, maks 4500 (og det er ikke lenge siden, kanskje ett år).

 

Men nå legges både Note 2 og Xperia Z Ultra (som jeg har mest lyst på) til 5500 og opp. Det er jo helt absurd ...?

 

De faller heldigvis relativt fort i pris.

Lenke til kommentar

Fin telefon.

 

Men hva er egentlig greia med smarttelefon-priser i det siste? Det virker som det plutselig er kurant å ta helt absurde priser for toppmodeller. Sist gang jeg kjøpte telefon kostet toppmodellene 4000, maks 4500 (og det er ikke lenge siden, kanskje ett år).

 

Men nå legges både Note 2 og Xperia Z Ultra (som jeg har mest lyst på) til 5500 og opp. Det er jo helt absurd ...?

 

Kan ikke si at jeg er enig med deg. Aldri har vi fått så mye for pengene som nå.

Jeg betalte selv over 5000kr for SE w960 når den kom i 2007 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w960i/46271 Ellers lå jo Nokia N96 på 5700kr http://www.amobil.no/artikler/nokia_n96/55842

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er denne regionslåst også? Eller gjelder det kun US-varianten?

 

Den er ikke regionslåst. Regionlåsen slår seg på dersom du putter inn et sim-kort fra et land utenfor EU/EØS sonen, da vil mobilen bli regionslåst.

Så får å oppsumere så er det bare å bruke et norsk sim kort første gang du tar den i bruk!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...