Gå til innhold

Sniktitt: Hearthstone: Heroes of Warcraft (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man også kan vinne kamper bare på denne "tilfeldigheten" med helter, jevner vel ut saker og ting. Etter det jeg har sett er det bare Rouge sin hero power og generelle oppbygging som gjør den overlegen i arena. Slik jeg oppfatter det er det til syvende og sist skills det står på om du gjør det godt i arenaen eller ikke. Joda, noen ganger blir du rævkjørt av rng og card draw, men dette går begge veier, og slik skal det være i CCG.

Lenke til kommentar

At det ikke lanseres til Android samtidig er jo helt idiotisk. Android har nesten 70% markedsandel på nettbrett i forhold til Apple som har under 30%. Og argumentet med at Apple-brukere kjøper flere apper er jo ikke gyldig her, i og med at det skal være gratis å laste ned og man skal oppfordres til mikro-kjøp inne i spillet hele tiden.

Lenke til kommentar

At det ikke lanseres til Android samtidig er jo helt idiotisk. Android har nesten 70% markedsandel på nettbrett i forhold til Apple som har under 30%. Og argumentet med at Apple-brukere kjøper flere apper er jo ikke gyldig her, i og med at det skal være gratis å laste ned og man skal oppfordres til mikro-kjøp inne i spillet hele tiden.

 

Kjent sak at eplet betaler studioer for å ikke gi ut på andre platformer først.

Lenke til kommentar

kommer en betawipe med balance endringer realtivt fort ser jeg. Fra hearthstone twitter: http://t.co/QBf5MKiijd

 

Hmm.. Det var litt overraskende. Vi var jo alle forberedt på en wipe og at den mest logiske ville være en wipe ved release, men nå ser det altså ut som at wipen kommer snart i beta og at alt du gjør etter denne wipen vil følge med videre inn i releasen av spillet.

 

Det geniale her er at du får igjen i tilsvarende verdi i gold for all irl cash du har brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...