Gå til innhold

Slik kunne Star Wars 1313 ha blitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei vil ikke se mer av dette,

vil ikke tenke på Disney's misbruking av Star Wars.

Det gjør bare at jeg håper at Republikken og Imperiet slår seg sammen og går til et felles korstog mot Disney...

Why why WHY solgte George Lucas sitt hjertebarn til et selskap uten noen form for hjerte ???

 

Bra han solgte det, for jeg kan garantere deg at Disney vil lage bedre SW filmer enn de 3 siste George Lucas lagde selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synd det ikke ble noe av denne tittelen her ja. Savner ett godt historie drevet Star Wars spill, og ikke minst hadde det snart vært på tide med ett nytt X-wing/Tie-Fighter spill altså, men jeg tviler. Markedet er vel ikke akkurat der for den typen spill lenger (?). Når det gjelder DICE og Battlefront har jeg virkelig,virkelig troen på at de får til noe magisk altså :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei nei nei vil ikke se mer av dette,

vil ikke tenke på Disney's misbruking av Star Wars.

Det gjør bare at jeg håper at Republikken og Imperiet slår seg sammen og går til et felles korstog mot Disney...

Why why WHY solgte George Lucas sitt hjertebarn til et selskap uten noen form for hjerte ???

 

Bra han solgte det, for jeg kan garantere deg at Disney vil lage bedre SW filmer enn de 3 siste George Lucas lagde selv.

Litt vanskelig å garantere det. Disney har laget utrolig mye sheit. I alle fall vil J.J. Abrams sørge for kickass "space action", men det var vel aldri problemet til Star Wars uansett. Jeg har vansker for å se for meg hva det er igjen å fortelle om egentlig. Imperiet er knust, og da er det vel ikke noen store kriger igjen å fortelle om. Blir vel kanskje en mindre "epic" film.

Lenke til kommentar

 

 

Nei nei nei vil ikke se mer av dette,

vil ikke tenke på Disney's misbruking av Star Wars.

Det gjør bare at jeg håper at Republikken og Imperiet slår seg sammen og går til et felles korstog mot Disney...

Why why WHY solgte George Lucas sitt hjertebarn til et selskap uten noen form for hjerte ???

 

Bra han solgte det, for jeg kan garantere deg at Disney vil lage bedre SW filmer enn de 3 siste George Lucas lagde selv.

Litt vanskelig å garantere det. Disney har laget utrolig mye sheit. I alle fall vil J.J. Abrams sørge for kickass "space action", men det var vel aldri problemet til Star Wars uansett. Jeg har vansker for å se for meg hva det er igjen å fortelle om egentlig. Imperiet er knust, og da er det vel ikke noen store kriger igjen å fortelle om. Blir vel kanskje en mindre "epic" film.

Star Wars comics og Noveller. Det er mye som er ufortalt i SW universet.

 

http://www.darkhorse.com/Zones/StarWars/Timeline

Lenke til kommentar

 

Nei nei nei vil ikke se mer av dette,

vil ikke tenke på Disney's misbruking av Star Wars.

Det gjør bare at jeg håper at Republikken og Imperiet slår seg sammen og går til et felles korstog mot Disney...

Why why WHY solgte George Lucas sitt hjertebarn til et selskap uten noen form for hjerte ???

 

Bra han solgte det, for jeg kan garantere deg at Disney vil lage bedre SW filmer enn de 3 siste George Lucas lagde selv.

Og hva får jeg hvis de skulle være dårligere? :p

Og tenkte ikke bare på film men også på spill. Ja Lucasarts lagde mye dårlig men de hadde KOTOR og Force UNLEASHED (1 IKKE nevn SWFU2 verste oppfølgeren til ett dpill ever) og kanskje vi kunne fått KOTOR 3 og 1313 så ut til å bli rått! Så det var en stor feil å la Disney ta over Star Wars!

For å være ærlig synes jeg SW 1-2-3 er gode filmer. Folk klager dyøtt over at SW 4-5-6 med Imperiet med makten er "ekte" star wars også glemmer de at Republikken bestod i npen tusen år før Order 66 :p

Mte i episode 1-2-3 kunne vært gjortbedre men uunderholdende er de ihvertfall :-)

 

Men tilbake til spørsmålet mitt hva får jeg hvis episode 7-8-9 blir verre enn 1-2-3?

Jeg foreslår en betautgave av Star Wars 1313 i premie :-D

Lenke til kommentar

 

Disney legger ned LucasArts, som ikke har fått til noe bra på evigheter, og gir lisensen til EA som igjen setter Dice og Visceral Games på saken, og folk klager!?

 

Har du noen kilde som offisielt bekrefter at DICE og Visceral har tatt opp 1313 sammen?

Skulle ikke DICE lage nytt Star Wars Battlefront da eller skjøt Disney ned det spillet og? :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har vansker for å se for meg hva det er igjen å fortelle om egentlig. Imperiet er knust, og da er det vel ikke noen store kriger igjen å fortelle om. Blir vel kanskje en mindre "epic" film.

 

IMO er kanskje en av de beste Star Wars-krigene i Skywalker-sagaen helt klar for.å bli filmatisert. http://starwars.wikia.com/wiki/Yuuzhan_Vong_War

Og jeg drømmer alltid om den dagen noen tørr å ta tak i de 30000 årene med historie med jedier vs sither, republikk vs imperium, revan, exile, exar khun, mandalorion wars osv før episode 1 å lage film av det! Hvorfor må de lage film om alt mellom ig etter episode 1-6 hvorfor benytter ingrn seg (joda vi har SWTOR men BW/EA ødelegger det med Cartel Market. ..) av den gullgruven med historie FØR ep1???

Lenke til kommentar

Lucasart satt med huger og lass av fantastiske lisenser som de ikke hadde benyttet seg av på årevis. X-wing/ tiefighter, Dark Forces,Rogue squadron, Indiana jones, Day of the tentacle, Outlaws, monkey island og mange andre.

 

Siste årene besto mest av lego star wars og angry birds star wars. Hva Lucasart har betytt for mane av oss skal aldri glemmes, men tror Lucasart på slutten bare var samme firma i navn, som det en gang var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...