Gå til innhold

Unboxing: Samsung UE65F9005ST


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15" uten den stygge numpadden? hvilken modell er det?

Det medfølger en SCART til HDMI kabel - hva er problemet?

Jeg skulle gjerne sett tuner fjernet, samt alt det andre gamle vrælet. Hvordan fungerer One Connect? Er den plassert vekke ifra selve TVen eller festes den under i etterkant?

Kan dere ta noen skikkelige bilder av baksiden? Gjerne der med kontaktene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det er vel denne: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/4kultrahd-tv/samsung-ue65f9005stxxe/192443.8300/

50 lapper er jo penger det også, og det er fortsatt ikke OLED.

Undres over hvor mye prisen kunne vært kuttet uten alt dritt som heter SMART. Ser for meg en 10 tusen hvertfall.

Samtidig hadde det vært interessant og sett hva man får av projektor til denne prisen.

Noen som har god greie på slikt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den inngangsboksen var ingen dum idé. Da slipper man alle de stygge kablene oppetter veggen.

 

Jeg håper bare det er fritt for implementering av HDMI-splitter inni den / slike eksterne dockingstations, dvs. at jeg håper det er ordentlige HDMI-tilkoblinger og ikke sånn jalla man finner i HDMI-splittere.

 

Eksempelvis har jeg selv en gang hatt en HDMI-splitter som tok knekken på den digitale Get-boksen (1.generasjons HD-boks) sine signaler, men om jeg satte kabelen direkte fra den Get-boksen til den ene stykk HDMI-inngangen på HD-ready TV'en så var det ganske bra signaler.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...