Gå til innhold

BlackBerry blir solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle veldig gjerne hatt z10 men prisen stod ikke i kontrast med maskinvaren. For 3000 hadde jeg lett valgt den.

Expansys.no har den på tilbud nå til ~2300 kr. Jeg bestilte den derfra for 1 mnd siden (til 3300... *surt*). De er kjent med norske tollregler så de sender fra Storbritannia momsfritt til Norge hvor det norske tollvesenet legger på norsk MVA. Prisen som står oppført i nettbutikken deres er derfor helt riktig. Legg bare på ca. 100 kr i porto. Er du i tvil kan du kontakte kundeservicen deres, svenske Tina som jobber der er veldig behjelpelig med å svare på alt av spørsmål.

 

Når det gjelder Z10... Fantastisk telefon! Kjæresten vurderer å bestille en til seg selv :)

 

 

 

-X

 

P.S. Maskinvaren passer utmerket til de behovene operativsystemet stiller. No worries.

Endret av Xlavinho
Lenke til kommentar

 

 

Enig i at de er overpriset. Vurderer en Q10 selv (den med tastatur), men prisen på 5,500,- er rimelig stiv..

Sjekk svaret jeg gav til "Svigermors drøm".

 

Besøk expansys.no, jeg har ingenting å utsette på dem.

 

 

-X

Takk for tipset :) Så, prisen til Expansys på 3,785,- er inkludert norsk moms? I så fall er det jo en veldig god deal :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset :) Så, prisen til Expansys på 3,785,- er inkludert norsk moms? I så fall er det jo en veldig god deal :)

 

Det er helt riktig. Alle prisene som er oppgitt der er inkludert norsk moms. Nå har jeg sett litt nærmere på min bestilling fra Expansys i august. De er franske, jeg har av en eller annen grunn alltid trodd at de er britiske, men det kan ha noe med at den britiske grenen av firmaet ofte har konkurranser for britiske forbrukere:

http://crackberry.com/win-blackberry-q10-expansys-uk

 

Videre så tror jeg at det tilkommer et tollgebyr, men det kommer ikke helt klart frem av pakkseddelen min, så det kan til og med hende at DHL inkluderer dette i fraktprisen.

 

Jeg var først litt skeptisk til å bestille fra en utenlands nettbutikk, men etter at jeg så denne artikkelen i sommer ble jeg oppmerksom på expansys og ikke minst de hyggelige prisene deres :) Frakten tar bare et par dager ;)

 

 

-X

Lenke til kommentar

 

Det er helt riktig. Alle prisene som er oppgitt der er inkludert norsk moms. Nå har jeg sett litt nærmere på min bestilling fra Expansys i august. De er franske, jeg har av en eller annen grunn alltid trodd at de er britiske, men det kan ha noe med at den britiske grenen av firmaet ofte har konkurranser for britiske forbrukere:

http://crackberry.com/win-blackberry-q10-expansys-uk

 

Videre så tror jeg at det tilkommer et tollgebyr, men det kommer ikke helt klart frem av pakkseddelen min, så det kan til og med hende at DHL inkluderer dette i fraktprisen.

 

Jeg var først litt skeptisk til å bestille fra en utenlands nettbutikk, men etter at jeg så denne artikkelen i sommer ble jeg oppmerksom på expansys og ikke minst de hyggelige prisene deres :) Frakten tar bare et par dager ;)

 

 

-X

 

Nå gikk jeg selv inn på expansys.no og stusset veldig på noe. Når jeg gikk til checkout så stod prisen på Z10 (som jeg tenker å kjøpe til kjæresten) på 2277 kr. Tidligere har det vært slik at når man kommer til handlekurven så står prisen uten inkludert moms.. Det gjorde det ikke denne gangen, men det stod en advarsel om at varene ikke var inkludert moms, noe som er greit å få med seg før man betaler..

 

Det viser seg at lenken til BlackBerry-utstyret fra forsiden til expansys.no fører deg til en landingsside hvor prisene er oppgitt uten norsk MVA. Jeg klikket meg litt rundt og fant en lenke med de riktige prisene, INKLUDERT MVA. Sjekk her. Hvis du derfra klikker deg inn på en bestemt telefon så forandres prisen til ekskl. MVA. Dermed blir dessverre Q10 "litt" dyrere, nemlig 4731 kr. UTEN MVA 3785 kr...

 

Beklager at jeg ikke så dette før :hm:

 

 

-X

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...