Gå til innhold

Xbox One bør ligge vannrett (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar:

"Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram?

 

For øyblikket har jeg ironisk nok 360 på høykant og Ps3'n liggende, men det er fordi jeg mangler 1 HDMI kabel (må bytte mellom konsollene) og da var det lettest å sette 360'n ved siden av TV benken. :p (må se til å få kjøpt meg en ekstra snart)

Lenke til kommentar

Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar:

"Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram?

 

 

Spørreundersøkelse med representativt utvalg antar jeg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Stiller meg like underlig som en Eurogamer kommentar:

"Microsofts tall sier at bare 20 prosent av brukere har sin Xbox 360 vertikalt, mens de andre 80 prosentene har den liggende horisontalt. " - Har 360 ett innebygd gyroskop eller kan noen forklare hvordan disse tallene kom fram?

 

For øyblikket har jeg ironisk nok 360 på høykant og Ps3'n liggende, men det er fordi jeg mangler 1 HDMI kabel (må bytte mellom konsollene) og da var det lettest å sette 360'n ved siden av TV benken. :p (må se til å få kjøpt meg en ekstra snart)

Om du ikke har fått det med deg enda så har det jo kommet fram i det siste at alle Xbox 360 kom levert med en ferdig installert Project Natal (forgjengeren til den første Kinect). Som spillkontroller var den ubrukelig men som overvåkningskamera fungerte den utmerket. Ikke så rart da at NSA var med på å finansiere den.

Endret av Hertug Fluesopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjer hvis du setter en Xbox One på høykant inne i CERN-reaktoren

Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss.

Endret av Hertug Fluesopp
Lenke til kommentar

Om CERN-reaktoren starter opp og en Xbox One har stevnemøte med tungt ladete protoner virker det nærliggende å tro at den opphører å eksistere i den form som Microsoft skapte den. Men hva om ingen er der for å observere det som skjer? Vil den likevel gå opp i en høyere form av energi eller vil den ikke? Husk at dette blir på kvantenivå, og da gjelder ikke de samme naturlovene som her hos oss.

Shit, dude! Blowin' my mind!

Lenke til kommentar

Agreed. Helt håpløst av MS. Jeg er også forbannet over at Samsung krever at kjøleskapet mitt står vertikalt. Håpløst forbrukerfiendtlig.

 

Neppe helt sammenliknbart, da dette er snakk om ett produkt som er litt mer populært å ha i alternativ orientering, og om grunnen er selve drevet er det ikke mange kroner de har spart på det heller.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg brukte kjøleskap for komikken sin del. Kunne også brukt forsterker/dekoder/reciever/hifi utstyr generelt som er produkter som innehar samme posisjon i stuen. Lager de et produkt for å ligge horisontalt så legger du det horisontalt. Hvordan man klarer å fremstille MS som forbrukerfiendtlig av den grunn fatter jeg ikke. De får nok tyn for saker de faktisk har bommet på. Dette blir bare for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg brukte kjøleskap for komikken sin del. Kunne også brukt forsterker/dekoder/reciever/hifi utstyr generelt som er produkter som innehar samme posisjon i stuen. Lager de et produkt for å ligge horisontalt så legger du det horisontalt. Hvordan man klarer å fremstille MS som forbrukerfiendtlig av den grunn fatter jeg ikke. De får nok tyn for saker de faktisk har bommet på. Dette blir bare for dumt.

 

Ja, jeg skjønte det, synes ikke det var en spesielt god vits.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...