Gå til innhold

Test: Silverstone ARM11SC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har glemt en ting som øker nytteverdien.

Jeg har noen ganger med avstandsbrille feil avstand til skjermen ift hvordan jeg sitter for å se klaret mulig.

Å enkelt kunne dra skjermen litt frem og tilbake for å opprettholde best fokus avstand vil være nyttig.

Til sammenlikning , om skjerm står på bord/fot vil det være så kronglete med en stor tung 22/24" skjerm at man ikke gjør denne lille flyttingen i praksis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vesa 75 og 100 er grei info. På produktets hjemmeside står det derimot at den kun støtter opp til 24". Jeg har selv en 27" dell og en 27" asus som jeg bytter til ved fps spilling. For min del støttes vekten, men ikke størrelsen - eller vil det gå?. Fin test, men hadde vært supert om dere feks testet ulike skjermstørrelser og hadde litt mer teknisk info om produktet og evt ha noen alternativer representert.

Lenke til kommentar

Virker som et ganske greit produkt det der. Selv har jeg XFX Triple Monitor Stand til mine 3 skjermer og er veldig fornøyd med det eneste ulempen er at det tar jævlig stor plass!

 

Kikket på den selv i går, men som du sier stor og klumpete, samt svindyr. Fant denne i stedet som virker mye mindre klumpete, og koster 1500,- mindre. Oftest er business utstyr dyrere enn de for private, men ikke denne gangen.

 

Har man mulighet til å kjøpe inn IT tilbehør via jobben, så er det på enkelte ting ekstremt mye å spare, selv veld å handle her hjemme. Har funnet ut at Komplett de andre nett butikkene tar blod priser på nettverkskabler, s-ata kabler og alle andre type kabler. Kikket på S-ata kabel, kostet 75,- hos komplett, og får dem til 20,- hos bedrifts sjappa vi bruker. Spesielt skjermkabler er ekstremt dyre hos de normale nettbutikkene.

 

Skal legge til at denne fra Silverstone var billigere enn hva jeg kunne finne hos de jeg handler hos.

Lenke til kommentar

Ja, prisen er høyere enn hva Biltema tar for slike "armer", men så får man jo også et mer forseggjort produkt.

 

Tipper denne ville kostet kr 2000,- til 2500,- isj hos Elkjøp :green:

 

Jeg bruker en arm fra biltema å den gjør jobben like bra. Ser kanskje ikke så fancy ut med sølvlakk å greier, men hvem bryr seg om sånt.
Lenke til kommentar

Dere har glemt en ting som øker nytteverdien.

Jeg har noen ganger med avstandsbrille feil avstand til skjermen ift hvordan jeg sitter for å se klaret mulig.

Å enkelt kunne dra skjermen litt frem og tilbake for å opprettholde best fokus avstand vil være nyttig.

Til sammenlikning , om skjerm står på bord/fot vil det være så kronglete med en stor tung 22/24" skjerm at man ikke gjør denne lille flyttingen i praksis.

 

 

Glimrende poeng, har selv litt problemer med å få korrekt avstand på skjerm. Så denne saken kan nok absolutt hjelpe der. Prisen var jo flott også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...