Gå til innhold

Dette kan være spesifikasjonene på AMDs neste skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Techpowerup oppgir 3DCenter.org som kilde: http://www.3dcenter.org/news/erste-spezifikationen-zu-amds-hawaii-grafikchip

Hvorfor bruker dere ikke heller originalkilden framfor å oversette noe som allerede er oversatt og tolket på nytt?

Disse tallene er forøvrig bare hva 3DCenter.org tror spesifikasjonene kan være, og det har vært minst 30 slike forslag allerede.

 

Personlig tviler jeg sterkt på at AMD legger inn 4 geometry engines og samtidig øker antall CUs til 44, jeg tror ikke det er plass til så mye på en 430mm^2 stor brikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og da blir det 20nm til våren??

 

Det står 28nm.. kansje skrivefeil?

Greit nok at dem lager den litt større, jeg bare lurer på hvor mye raskere en titan den blir, for dobbeltkjerne har ganske mange problemer, spesielt hvis man inkluderer driverproblemer amd har tilvanlig.. så hvis ikke korte kan betale for segselv i kraft, så er det jo ingen vits i å investere :\

Lenke til kommentar

Og jo flere som vil ha et slikt nytt kort, jo mer dyrt blir det?
Selvfølgelig, hvis man kan anta at en masse folk vil kjøpe et nytt kort uansett, så kan man kanskje bare sett opp prisen først som sist.

Ugh, håper ikke dette koster mer enn 3.000. Synes ikke grafikkort burde koste mer enn et par tusenlapper.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

 

Og da blir det 20nm til våren??

 

Det står 28nm.. kansje skrivefeil?

Greit nok at dem lager den litt større, jeg bare lurer på hvor mye raskere en titan den blir, for dobbeltkjerne har ganske mange problemer, spesielt hvis man inkluderer driverproblemer amd har tilvanlig.. så hvis ikke korte kan betale for segselv i kraft, så er det jo ingen vits i å investere :\

Hvilke driverproblemer er det AMD har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...