Gå til innhold

Anmeldelse: Diablo III (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsollversjonen har hardcore-modus, låses som før opp første gang du når level 10. :)

 

Litt synd å si det, men dette er egentlig den definitive versjonen av Diablo 3 per nå. Offline er faktisk offline, du har coop rundt samme skjerm, lan-støtte, og jeg tar meg selv i å savne dodge-funksjonen når jeg spiller på PC. Også har det ikke et snev av stuttering-problemene jeg har opplevd siden betaen, uansett hardware og oppsett. Eneste seriøse problemet jeg har merket meg er at kun en spiller kan bruke den fulle menyen (equipment og skills) om gangen, som fort blir litt slitsomt i lokal coop. Du har et slags hurtiginterface som gir en indikasjon på om nye items er oppgraderinger, men det blir fort litt for upresist siden det bare viser helt grunnleggende stats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen actionhouse er musikk i mine ører. Det ødela Diablo fullstendig for min del. Hadde de bare gjort det samme med pc-versjonen...

 

Edit: Det ser jammen meg ut som de har tatt til vettet. De fjerner faktisk auctionhouse på pc-versjonen også :D

 

http://us.battle.net/d3/en/blog/10974978/diablo%C2%AE-iii-auction-house-update-9-17-2013

Endret av Treasure
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste seriøse problemet jeg har merket meg er at kun en spiller kan bruke den fulle menyen (equipment og skills) om gangen, som fort blir litt slitsomt i lokal coop.

 

Forstår at det kan skape komplikasjoner dersom en spiller tar opp halve skjermen midt i battlefielden, men hadde helst sett at denne menyen kunne splittes, i hvertfall når man er i byen. Savner dessuten vote to kick funksjonen. Ser at denne kan bli missbrukt, men synes i hvertfall det skulle latt seg gjøre når folk er afk i byen og failer på å accepte boss fights.

 

Utover dette er det ikke så mye jeg kan klage på enda. Kudos, Blizz! Gleden er tilbake! Spesiellt når local eller online coop games spilles!

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg skulle si det, men dette spillet er perfekt for konsoll. Selv som stor fan av museklikk siden Diablo 1, savner jeg ikke det grann når jeg sitter i sofaen og knuser monstere på storskjerm. Mye bedre enn opplevelsen til PC! Og i en verden der splitscreen blir sjeldnere og sjeldnere er det helt fantastisk at Blizzard har tatt med coop. Her er det mye å more seg med!

Lenke til kommentar

Godt gjort at D3 til konsoll er "diablo" når ikke engang PC versjonen er det...

Det utsagnet gir ingen mening.

 

Helledussen, jeg fikk jo sjokk når jeg så dette! Er definitivt ikke oppdatert på spillfronten, så det har gått helt ubemerket hen at Diablo 3 er på konsoll.

 

Dette skal kjøpes. Så får jeg håpe at både PS3 ikke er støvskadet og at fruen skal ut av heimen i kveld! Dette blir jo nesten bedre enn D2 og D1! Samarbeidmodus på en og samme konsoll, i stedet for å drasse PC og annet pakk med i sekk og bag for lan slik som før i tiden? Innertier.

Endret av CYA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...