Gå til innhold

? Samsung Galaxy S5 kommer i to versjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir så mye småpiss og haussing over nye telefoner om ting som kanskje kommer på de at det blir jo nesten helt kvalmt. Innholdet i de teknologiske liv blir jo bare mere og mere søppel, men allikevel skal vi fylle på.

Tror jeg sier meg fonøyd med jeg har til det går i stykker, og så får man heller kjøpe noe som duger når den tid kommer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det blir så mye småpiss og haussing over nye telefoner om ting som kanskje kommer på de at det blir jo nesten helt kvalmt. Innholdet i de teknologiske liv blir jo bare mere og mere søppel, men allikevel skal vi fylle på.

Tror jeg sier meg fonøyd med jeg har til det går i stykker, og så får man heller kjøpe noe som duger når den tid kommer.

 

Ja

Lenke til kommentar

Håper da virkelig ikke at den kommer med metallchassis, hvis dette medfører at den mister minnekortstøttet og/eller støtte for utbyttbart batteri, slik som HTC og Sony har gjort.

 

Takke meg til plastikk, den plastikkløsningen jeg har på min Galaxy Note 1 synes jeg er helt perfekt. Knudrete bakside som ikke er glatt. Lett og tynt materiale.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...