Gå til innhold

Blizzard avvikler begge auksjonshusene i Diablo III (Mac, PS3, PS4, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oversettelse: Vi tjente ikke nok penger på AH.

 

Oversettelse: Nå har vi melket spillerne for alle pengene de er villige til å gi oss, så nå kan vi "late som om vi fant ut at auksjonshuset var en dårlig idê først nå, og fjerne det", "slik at de blir litt glade og kanskje biter på tråden og kjøper expansion packs når vi lager dem til diablo."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oversettelse: Nå har vi melket spillerne for alle pengene de er villige til å gi oss, så nå kan vi "late som om vi fant ut at auksjonshuset var en dårlig idê først nå, og fjerne det", "slik at de blir litt glade og kanskje biter på tråden og kjøper expansion packs når vi lager dem til diablo."

Tja, at folk ble så forbannet at Jay Wilson ble nødt til å slutte i Diablo 3-teamet kan jo også ha noe med saken å gjøre...

Lenke til kommentar

 

Oversettelse: Vi tjente ikke nok penger pÃÂ¥ AH.

 

Oversettelse: Nå har vi melket spillerne for alle pengene de er villige til å gi oss, så nå kan vi "late som om vi fant ut at auksjonshuset var en dårlig idê først nå, og fjerne det", "slik at de blir litt glade og kanskje biter på tråden og kjøper expansion packs når vi lager dem til diablo."

For et trist, kynisk og håpløst syn på livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

dæven, er det enda liv i D3? Hadde en veldig gøy co-op første helg etter at spillet kom med 4 kompiser og vi kom halveis i Hell før sosiallivet kalte oss tilbake søndagskveld.

 

Siden det har jeg ikke rørt D3 fordi ja.....boring..

Selvsagt er det fortsatt liv i Diablo 3, og det kommer til å være liv i det i mange år fremover. Bare fordi du ikke likte det, betyr det ikke at ingen andre liker det heller. Jeg synes faktisk det er bedre enn Diablo 2 på de fleste områder, og jeg er ikke akkurat den eneste. Verden har muligens stått stille for deg, men den har gått videre for resten av oss. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En god beslutning. Jeg kjenner flere som kanskje vil vende tilbake til D3 dersom de klarer å få samme lootgrovet som i D2. Nå har de forsøkt den slags AH, og selv om mange mener Blizzard her har melket sillerne for penger, så tror jeg ikke det er hovedgrunnen til at de stenger det. Hovedgrunnen er nok heller at spillerne rett og slett har vendt spillet ryggen. Kjenner mange som foretrekker D2 framfor D3, og det er bare en grunn til det, tror jeg, og det er lootsystemet. fjerner de AH og fikser lootsystemet, så vil de garantert få fart på D3 igjen, spesielt om de leverer en expansion av svært høy kvalitet.

Lenke til kommentar

Problematisk i mine øyne. Jeg vet ikke med resten her inne, men da jeg spilte Diablo 2 var tradinga et stort problem. Man kunne stå i en chat og spamme, eller man kunne bruke d2jsp.com (som var mye mer effektivt)

 

Jeg tror først og fremst det her er pga konsoll spillerene, som jeg har hørt at ikke har trading i det hele tatt.

Lenke til kommentar

ah, nå fikk jeg nesten lyst til å re-installere. Kjøpe seg best er noe tull, så god nyhet.

 

Men man trenger verken å bruke AH eller RMAH, det er valgfritt. Folk som føler de må kjøpe seg til toppen er alt for opptatt av e-peen enn å faktisk spille spillet. Personlig syntes jeg det er greit å fjerne RMAH, men ikke AH.

 

Det de kommer til å gjøre med loot 2.0 er bare å speede opp farten man får bra loot og dermed slutter man å spille det fortere. For noen er det bra, for andre ikke.

 

De må nok gjøre alt i spillet "bind on pickup" også nå siden fjerning av RMAH vil bare øke eBay markedet for ting i stedet.

 

Uansett interessant å se hva som kommer i neste expansion.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det fortsatt liv i Diablo 3, og det kommer til å være liv i det i mange år fremover. Bare fordi du ikke likte det, betyr det ikke at ingen andre liker det heller. Jeg synes faktisk det er bedre enn Diablo 2 på de fleste områder, og jeg er ikke akkurat den eneste. Verden har muligens stått stille for deg, men den har gått videre for resten av oss. ;)

 

Ja, den ultra spennende diablo verden for bare gå videre for min del :-)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Men man trenger verken å bruke AH eller RMAH, det er valgfritt.

Eksempelvis var det å jakte på treasure goblins utrolig kjedelig, men det var også den beste måten å få tak i items før man gikk act 2 i inferno.

 

At noe er "valgfritt" i spill er et ubrukelig argument - spilleren gjør det de føler er best for karakteren sin.

 

Veldig spent på hva loot 2.0 er

Lenke til kommentar

Oversettelse: Vi tjente ikke nok penger på AH.

 

Korrekt, men dette er et indirekte resultat av at folk rett og slett var misfornøyd med dette systemet, og ikke ønsket å ha det. Ja, AH undergravde hovedessensen i Diablo, dette har fans sagt lenge. Men Blizzard tilsto det ikke før nå, når knapt noen som helst gidder å spille Diablo 3, og den nye expansion'en står i fare for å lide dårlige salg.

 

TL;DR: Damage control.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...