Gå til innhold

Ny Total War: Rome II-oppdatering retter tekniske feil (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bedre men fårsat masse og rette opp i fårsat

 

men possitive nyheten er at er alleredet mods som hjelper veldig med AI på TTWC

 

Her er det også fortsatt en del ting som bør rettes opp i... :p

 

Jeg håper CA slipper noen flere verktøy til modderne etter hvert, helst så fort som mulig, slik at Radious og de andre modderne kan gjøre noe med AI-en, og så kan CA få fokusere på å rette opp h-kk-hak-k-kingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I tillegg har et nytt «Limited»-valg blitt lagt til i menyvalget som bestemmer om spilleren kan se fiendens trekk. Valget sørger for at det blir mulig å se bevegelser som skjer når den kunstige intelligensen tar sin tur. Nærmere bestemt gjelder dette alle bevegelser som fiendefraksjonene gjør, alt av bevegelser i spillernes regioner og alt av sjøfart i områder der spilleren har havner.

Flott! Dette er noe jeg har savnet i alle spillene!

Lenke til kommentar

men spillet mangler totalt unit collition ?? Hva er deres tanker om dette? Ble angrepet av AI, og troppene ble sent igjennom porten usannsynlig fort og tett O.o. Dessuten løp fientlige tropper rett igjennom mine. Er det ingen i creative assembly som faktisk testet spillet før release? burde ha ringt en bjelle

 

Har sett flere videoer av utviklere som spiller Rome II. Spillet har vel vært optimalisert for deres egen maskinvare og det har derfor ikke vært alt for mange bugs. Det var først planlagt å gi ut spillet sent Desember 2013 eller tidlig 2014, men plutselig flyttet de lanseringsdatoen mye nærmere. Det kan også ha noe med saken å gjøre. Det er nok en intern konflikt mellom ledende utviklere/spillansvarlige og underforståtte som har oppgitt at spillet er klart for lansering under press fra sjefer.

 

Det er uansett veldig trist at det har blitt gitt ut i denne tilstanden, og at de gir ut patcher hver uke som gir falskt håp. De burde mye heller kommet med èn stor fiks, i mine øyne. De kommer til å tape veldig mange spillere på dette, og det vil merkes spesielt godt ved neste Total War lansering. Tror nok de fleste som forelsket seg i det orginale Total War Rome fortsatt holder seg trofaste, meg inkludert, men mange nye spillere blir det i hvertfall ikke.

Lenke til kommentar

 

Rome 2 er et perfekt eksempel pÃÂ¥ hvordan amerikansk spille presse ødelegger gaming verdenen.

Amerkansk Spill presse?

Hvor kom den fra?

Creative Assembly er Britiske og Sega er Japansk, hvor kommer Amerikansk spill presse inn?

Er det mer som du har lyst og forklare ?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at dette er det første total war spillet jeg har spillt, men jeg har hatt mye morro med dette så langt å har ikke sett så veldig mye til bugs.

Ja, det tar litt lang tid mellom hver tur, men med to skjermer og spillet kjørende i windowed mode er ikke det noe stress.

Velkommen til serien!

Jeg er blod-fan, og dette blir kjøp!

Koser du deg allerede nå, kan du bare glede deg.

Men som stor fan ville jeg ikke ødelegge min spillopplevelse, og av det jeg har sett av tilbakemeldinger kommer dette til å bli fantastisk, men er det ikke enda.

Anbefaler sterkt TW medevial kingdoms.

ROME og Medevial epokene har den fordelen (synes jeg) at de ulike fraksjonene har ekstremt forskjellige styrker, så det blir stor forskjell i hvordan du spiller de ulike fraksjonene.

Selv om Shogun (1) var min itro til serien er ikke det like spennende pga "bagatellmessige" forksjeller mellom fraksjonene.

 

Kos dæ! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...