Gå til innhold

Canal Digital lanserer egen Netflix-konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert en fin tjeneste dette, men i mine øyne er det en uting at internettleverandører leverer egne nettjenester. Nå vil nok Canal Digital prioritere trafikk og løsninger utelukkende for sine egne tjenester, mens de fortsetter å avslå kostnadsfrie løsninger for å bedre kvaliteten fra konkurrentene, som for eksempel et system for buffring som Netflix har tilbudt seg å installere kostnadsfritt hos alle større ISPer.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Sikkert en fin tjeneste dette, men i mine øyne er det en uting at internettleverandører leverer egne nettjenester. Nå vil nok Canal Digital prioritere trafikk og løsninger utelukkende for sine egne tjenester, mens de fortsetter å avslå kostnadsfrie løsninger for å bedre kvaliteten fra konkurrentene, som for eksempel et system for buffring som Netflix har tilbudt seg å installere kostnadsfritt hos alle større ISPer.

 

Enig, og Canal Digital er allerede blant de verste på denne fronten.

 

AtW

Lenke til kommentar

Uhm, dette er da ikke noe nytt. C More Play har eksistert en stund allerede, det som er nytt nå er at CD Norge (parabol) kunder får tilgang til C More Play gratis på cmore sine sider dersom de har C More i sitt abonnement hos CD., dette har fungert for andre leverandører en god stund. Så dette er jo såvidt jeg forstår ingenting CD selv lanserer.

 

For dere vet at C More ikke er det samme som Canal Digital?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert en fin tjeneste dette, men i mine øyne er det en uting at internettleverandører leverer egne nettjenester. Nå vil nok Canal Digital prioritere trafikk og løsninger utelukkende for sine egne tjenester, mens de fortsetter å avslå kostnadsfrie løsninger for å bedre kvaliteten fra konkurrentene, som for eksempel et system for buffring som Netflix har tilbudt seg å installere kostnadsfritt hos alle større ISPer.

 

Det er dette blårussen kaller "å sikre egne investeringer".

Lenke til kommentar

"Har du for eksempel Norgespakken og bestiller den nye tjenesten, vil du automatisk få tilgang til alle filmkanalene fra C More på dekoderen din."
Mener du at man får inkludert filmpakken i tillegg til Play for bare 79 kr pr mnd ?? C more Film pakken koster 219 pr mnd.

 

Link ??

Endret av Junk Inbox
Lenke til kommentar

 

 

"Har du for eksempel Norgespakken og bestiller den nye tjenesten, vil du automatisk få tilgang til alle filmkanalene fra C More på dekoderen din."

Mener du at man får inkludert filmpakken i tillegg til Play for bare 79 kr pr mnd ?? C more Film pakken koster 219 pr mnd.

 

Link ??

https://parabol.canaldigital.no/Vare-produkter/Kanalpakker/CMore-Film/

 

Koster 79,-

Det står at dersom du har CMore Film så er Play inkludert. Ikke det motsatte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...