Gå til innhold

– Ikkje installer GTA V-speledisken (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fann dette hjå Rockstar:

 

"For Xbox 360, Grand Theft Auto V will ship on two discs; Disc 1 will be used for a one-time mandatory install and Disc 2 will be used to play the game. After the install, players will be able to enjoy both Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online without any need to switch discs.

 

This initial install will require an Xbox 360 Hard Drive or an external 16GB USB flash drive with at least 8 GB of free space. If using a USB flash drive it must be at least USB 2.0 with a minimum 15mb/s read speed and formatted for Xbox 360 use. A new USB flash drive is recommended to ensure optimum performance.

 

For PlayStation®3, the game ships on one disc and will install content as soon as you insert the game. The install is roughly 8GB, and players will be able to play as soon as the install is complete."

 

Håper det hjelper alle som lurer.

 

PS

Xbox 360

Ser og at nokon håper at disc 1 kan leggast på harddisken og disc 2 på ein usb pga støynivå på dvd-enhenten til xbox 360. Veit dog ikkje om dette virker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er visstnok at når man installerer begge diskene, så vil man få en flaskehals når HDD'en skal laste inn innholdet. Hvis man spiller av med Disk 2 i xboxen, med Disk 1 installert, så vil man overføre data fra begge medium samtidig. Noe som skal gjøre at man ikke vil få pop-ins og dvs.

Slik som det tekniske er, så vil jo problemstillingen eksistere på PS3 for de som lastet ned fra PSN? Samme med Live.

Tror det er sånn det henger sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hørt om Bluray?

Ja, det har jeg. Og etter min kunnskap, spiller ikke XB360 av bluray plater. Men uansett, er ikke noe galt i 2 eller 3 blurayplater heller om det resulterer i et bedre spill. Eller 25GB+ på pc. BF3 med alle tillegg er ca 35GB. Apropo, lurer på hvor mye plass GTA V kommer til å kreve når det år det kommer til pc?

 

Ninjaedit: leif

Endret av Dupl3xxx
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg la inn hele spillet, fikk det den 16, har en 360 live white edition, 20gb hdd, jeg får rett og slettikke spilt mer enn omtrent der politiet kommer etter deg på første oppdrag du gjør, du skal stjele 2 luksusbiler med en annen kar, så slår bare spillet seg av, og jeg må starte på nytt. får hele tiden da beskjed om en error i harddisken, dette skjer ikke med noen annet spill, hadde jeg hat ødelagt hdd så kunne jeg jo ikke spilt noen spill, dette er for sløft av rockstar, jeg ble jævlig skuffet, dette spillet har jeg ventet på i over 1 år, her må noko gjærast, har noen en liten ide om hva jeg kan/burde gjøre her ? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...