Gå til innhold

Musikalske høydepunkt fra Castlevania-spillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Retro buksene mine var litt trange så måtte bruke glide middel for å få de på. :D

Bra episode som vanlig....har desverre ikke spilt så mange Castlevania spill, men kan med stolthet si at jeg har runda hele Sotn som er et av mine all time favoritt spill. Hadde det jævlig moro med det spillet.

Anbefaler alle å skaffe seg det på psn. Har du vita fungerer spillet ypperlig on the go.

Lenke til kommentar

Retro buksene mine var litt trange så måtte bruke glide middel for å få de på. :D

Bra episode som vanlig....har desverre ikke spilt så mange Castlevania spill, men kan med stolthet si at jeg har runda hele Sotn som er et av mine all time favoritt spill. Hadde det jævlig moro med det spillet.

Anbefaler alle å skaffe seg det på psn. Har du vita fungerer spillet ypperlig on the go.

 

Symphony of the Night er et mesterverk, helt enig.

Lenke til kommentar

Kule podcasts dere har, men gjør dere i det hele tatt research på forhånd. Det er flere direkte feil her og der. Både her og i tidligere podcasts. En annen ting som kan være litt irriterende, men det er bare en personlig mening, er bruken av ordene "dude" og "rad". Blir oppbrukt i lengden. Hva mener dere om at hele serien ble rebootet med Lords of Shadows. Personlig så hater jeg reboots.

Lenke til kommentar

Kule podcasts dere har, men gjør dere i det hele tatt research på forhånd. Det er flere direkte feil her og der. Både her og i tidligere podcasts. En annen ting som kan være litt irriterende, men det er bare en personlig mening, er bruken av ordene "dude" og "rad". Blir oppbrukt i lengden. Hva mener dere om at hele serien ble rebootet med Lords of Shadows. Personlig så hater jeg reboots.

 

Skal svare på alle spørsmålene:

 

1. Gjør vi research? Jepp! Men kunne vi gjort ennå mer? Absolutt! Ikke alltid tiden strekker til, dessverre. Så vi prøver å kompensere med å være så underholdende som mulig. Hvis du finner faktafeil er det helt OK å påpeke dem slik at vi kan lære :) Men jeg ber om forståelse for at vi dekker såpass mange emner (250 episoder snart!) at det er utfordrende å holde 100% oversikt til enhver tid.

2. En podcast som heter Rad Crew som ikke bruker ordene "dude" og "rad"? Det ville vært falsk markedsføring :D

3. Lords of Shadow, isolert sett, er et kjempebra spill. Jeg har forståelse for at noen mente det ikke passa inn i serien men jeg står fast ved at det er veldig bra. Ellers enig at reboots er veldig "lettvint" istedenfor å lage noe nytt.

Lenke til kommentar

Da jeg hørte dere spille Castlevania IV prolog-låta, så måtte jeg bare finne introen. Denne greia syntes jeg faktisk var veldig skummel som guttunge.

 

 

 

 

Fin episode! Castlevania-spillene har alltid vært i blant mine favoritter og musikken har alltid vært den beste du finner i tv-spill. Hilsen en som liker blant annet rock, Bach og jazz :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Visste dere at Rondo of Blood finnes i en gratis "pc-versjon"?
Det er noen som har bygget inn en PC Engine-emulator og spillet i en enkel .exe fil, som kjører spillet helt perfekt (med tysk introtale og alt).

All speech ellers er japansk, men teksten er engelsk. Kan sette opp buttons for joypads også.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kule podcasts dere har, men gjør dere i det hele tatt research på forhånd. Det er flere direkte feil her og der. Både her og i tidligere podcasts. En annen ting som kan være litt irriterende, men det er bare en personlig mening, er bruken av ordene "dude" og "rad". Blir oppbrukt i lengden. Hva mener dere om at hele serien ble rebootet med Lords of Shadows. Personlig så hater jeg reboots.

Nå må du huske at å lage radio er helt forskjellig fra å skrive en tekst du kan publisere senere. Når du skriver en tekst så kan du hele tida sjekke det du har skrevet helt fram til du publiserer den. Når du lager radio så fungerer det ikke slik.

Jeg tror at om de kun hadde uttalt seg om ting de var 99% sikre på eller hadde lest rett fra nettet så hadde det blitt et mye kjedeligere program.

 

Når det gjelder reboots så håper jeg at noen rebooter meg når jeg blir fem-og-seksti.

Endret av Hertug Fluesopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kule podcasts dere har, men gjør dere i det hele tatt research på forhånd. Det er flere direkte feil her og der. Både her og i tidligere podcasts. En annen ting som kan være litt irriterende, men det er bare en personlig mening, er bruken av ordene "dude" og "rad". Blir oppbrukt i lengden. Hva mener dere om at hele serien ble rebootet med Lords of Shadows. Personlig så hater jeg reboots.

 

Skal svare på alle spørsmålene:

 

1. Gjør vi research? Jepp! Men kunne vi gjort ennå mer? Absolutt! Ikke alltid tiden strekker til, dessverre. Så vi prøver å kompensere med å være så underholdende som mulig. Hvis du finner faktafeil er det helt OK å påpeke dem slik at vi kan lære :) Men jeg ber om forståelse for at vi dekker såpass mange emner (250 episoder snart!) at det er utfordrende å holde 100% oversikt til enhver tid.

2. En podcast som heter Rad Crew som ikke bruker ordene "dude" og "rad"? Det ville vært falsk markedsføring :D

3. Lords of Shadow, isolert sett, er et kjempebra spill. Jeg har forståelse for at noen mente det ikke passa inn i serien men jeg står fast ved at det er veldig bra. Ellers enig at reboots er veldig "lettvint" istedenfor å lage noe nytt.

Takk for svar. Skjønner at dere ikke kan ha 100% oversikt over alle ting og jeg kjøper forklaringen på "dude" og "rad". Det er uansett tøft at noen faktisk lager podcasts om retrogaming slik dere gjør. Fortsett med det :-)

 

Er enig at LOS er et bra spill isolert sett, men de kunne brukt andre karakterer kalt det noe annet enn Castlevania og beholdt den originale Castlevania serien i tillegg....WIN WIN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...