Gå til innhold

Har du spørsmål om PlayStation 4? (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det var valgt ut en del rare spørsmål egentlig.. Skulle gjerne visst mer om støynivå, om spill kom i 720p eller 1080p, om 3D-funksjon kom til å bli bedre enn på PS3 (for den er grusom), og hvilket støynivå vi kan forvente ved avspilling av bluray-filmer. Slik PS3-konsollen er idag (ihvertfall min) er det omtrent uaktuelt å bruke den som blurayavspiller grunnet viftestøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det var valgt ut en del rare spørsmål egentlig.. Skulle gjerne visst mer om støynivå, om spill kom i 720p eller 1080p, om 3D-funksjon kom til å bli bedre enn på PS3 (for den er grusom), og hvilket støynivå vi kan forvente ved avspilling av bluray-filmer. Slik PS3-konsollen er idag (ihvertfall min) er det omtrent uaktuelt å bruke den som blurayavspiller grunnet viftestøy.

 

Helt enig.

Jeg håper ikke de unngår å svare på spørsmål angående viftestøy fordi de ikke kan gå god for det..

Hadde jo vært ironisk om Xbox One viser seg å være stillere enn PS4.

Lenke til kommentar

Ok jeg har litt problemer med å forstå dette, noen som kan forklare?

Hvordan kan det ha seg at på PC kan jeg game (med mer) online så lenge jeg har betalt en nettlevrandør, mens på xbox (og nå ps4) må man betale mer i tillegg for å kunne det samme?

Fordi folk godtar det, og konsoller er lukkede og kontrollerte miljøer man kan gjøre sånt med.

Lenke til kommentar

Fordi folk godtar det, og konsoller er lukkede og kontrollerte miljøer man kan gjøre sånt med.

 

Det er et par ting man får med Xbox Live som man ikke har (eller iallefall hadde) på PS3 og PC. F.eks. cross-game chat og party systemet.

 

 

Er jeg den eneste som syns at "Det vi vet med sikkerhet er at konsollen som erstatter den syv år gamle PlayStation 3 får en 64-bits åttekjernes x86-prosessor" høres feil ut? Sony har jo selv sagt at de går for 32-bits prosessor og ikke 64.

 

Når har Sony sagt det?

Det står uansett svart på hvitt her: http://us.playstation.com/ps4/features/techspecs/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...