Gå til innhold

Lager et GeForce GTX-skjermkort av gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det ikke.

 

Gull rett og slett? Har de sandblåst, glassblåst det for matthetens skyld. Jeg trodde gullkåte folk ville ha det polert blankt. Det er ihvertfall slik jeg er vant med å se gullforgyldte tappekraner og slikt i media.

 

Hvor mye ekstra vekt sørger gullet for å gjøre skjermkortet tyngre?

Lenke til kommentar

Litt rart de ikke har et sterkere skjermkort.. Skulle jo tro at et prishopp fra 760 til titan er neglisjerbart i forhold til massive mengder gull :S Eller er det bare et syltynt lag bladgull? I

 

 

Tror det ikke.

 

Gull rett og slett? Har de sandblåst, glassblåst det for matthetens skyld. Jeg trodde gullkåte folk ville ha det polert blankt. Det er ihvertfall slik jeg er vant med å se gullforgyldte tappekraner og slikt i media.

 

Hvor mye ekstra vekt sørger gullet for å gjøre skjermkortet tyngre?

 

Kortet er forgyllt / gullbelagt. Overskriften er missvisende.

Lenke til kommentar

De har faktisk ofte et poeng.

Det kan godt være, og jeg er enig i at HW.no har droppet i kvaliteten (Husk, kvalitet framfor kvantitet) i det siste, men det skal da vel ikke være nødvendig å spamme hver bidige artkkel med skrivefeiler og gud vet hva?

 

Det er ikke et problem i denne artikkelen, men enkelte er også utrolig irriterte over den nye Ekstra og det at AdBlock er blokkert, noe jeg ser på en god ting - alt er ikke gratis i verden.

 

Og de som betaler for flere artikler, på samme måte som at man får flere funksjoner i en bil eller høyere ytelse i en PC om man betaler litt mer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...