Gå til innhold

Fable Anniversary er utsett til neste år (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Peter Molyneux lovte også multiplayer til BW2 men bestemte seg å drite i hele prosjektet for å isteden lage et helt mediocre film studio spill "the movies". BW2 ble også et helt greit mediocre spill.

 

Er det bare meg eller er Dungeon Keeper, theme hospital og theme park de eneste virkelig fullførte spillene Peter Molyneux har laget?

 

Jeg føler at Peter Molyneux er en genial visjonær men med attention spanet til en 5 åring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Peter Molyneux lovte også multiplayer til BW2 men bestemte seg å drite i hele prosjektet for å isteden lage et helt mediocre film studio spill "the movies". BW2 ble også et helt greit mediocre spill.

 

Er det bare meg eller er Dungeon Keeper, theme hospital og theme park de eneste virkelig fullførte spillene Peter Molyneux har laget?

 

Jeg føler at Peter Molyneux er en genial visjonær men med attention spanet til en 5 åring.

 

Fable 2 er et komplett spill. Fantastisk fra ende til annen. Og Peter Molyneux er i mine øyne en av de viktigste personene i bransjen. Han har fått ufortjent mye kritkk.

Lenke til kommentar

Jeg føler at Peter Molyneux er en genial visjonær men med attention spanet til en 5 åring.

 

Nå skal det da sies at Peter ikke jobber med Fable Anniversary så man kan ikke gi ham skylden for denne utsettelsen.

Men ja, mannen er kronisk når det gjelder å love for mye uten å planlegge noe mere rundt det.

Lenke til kommentar

Fable 2 er et komplett spill. Fantastisk fra ende til annen. Og Peter Molyneux er i mine øyne en av de viktigste personene i bransjen. Han har fått ufortjent mye kritkk.

 

Det er vell ikke bare han som står bak lionhead studios, men selve selskapet og de løfter de gir blir som regel drete i hvis de finner et annet prosjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...