Gå til innhold

– FIFA 14 på neste generasjon er en helt ny spillopplevelse (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok sant, men nå er ikke Fifa serien som tar de største byks for hver iterasjon uansett. Vi hadde nok mer eller mindre sett de samme små finjusteringene for hvert år. Hvis GTA V slik det ser ut kan kjøre på dagens konsoller ser jeg ikke helt at det er så utrolig mye revolusjonerende de kan gjøre på Xbone/PS4 i Fifa 14 kontra 360/PS3 versjonen, men hva vet jeg.

Lenke til kommentar

Om det hadde blitt laget spill myntet til PC (igjen, ser ut som en svunnen tid der der), så kunne spillprodusentene lært set å utnytte ny teknologi i trå med når den kom ut i steden for å vente på at Sony\M$ skal slippe nye "bokser", som tar sin tid.

 

Absolutt. Blir trist av at de forteller hvilke "muligheter" de nye konsollene gir. PC har vært over dette nivået i flere år allerede.

Lenke til kommentar

 

 

Om det hadde blitt laget spill myntet til PC (igjen, ser ut som en svunnen tid der der), så kunne spillprodusentene lært set å utnytte ny teknologi i trå med når den kom ut i steden for å vente på at Sony\M$ skal slippe nye "bokser", som tar sin tid.

Absolutt. Blir trist av at de forteller hvilke "muligheter" de nye konsollene gir. PC har vært over dette nivået i flere år allerede.

Og allikevel unnlater de å bruke Ignite motoren på pc-versjonen, med argumentasjonen om at "gjennomsnittlig pc kraft er for dårlig". Er vel bare å styre unna EA som vanlig, og heller teste ut PES tenker jeg..(ikke for å starte noe fanboy greier).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...