Gå til innhold

iPhone 5S liker ikke svette fingre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er rar, men jeg svetter stort sett aldri på fingrene? Kan jogge og trene så mye jeg bare orker, og da genereres det svetter her og der, mest under armer og på panna men fingrene er og blir aldri svette?

 

Om jeg tørker meg i panna med hånda så blir den naturligvis fuktig og våt, men fingrene mine har aldri noen gang generert svette så for meg blir dette aldri noen utfordring.

 

Og hvor store mengde snakker vi egentlig om? Snakker vi om moderat fuktige fingre, eller skal det bokstavelig talt renne fra dem?

 

 

For de som ikke har fått det med seg så fungerer det jo naturligvis å taste inn kode / passord itillegg til fingeravtrykk så skulle det først vise seg at fingeren ikke fungerer så kommer du deg alltids inn.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er rar, men jeg svetter stort sett aldri på fingrene? Kan jogge og trene så mye jeg bare orker, og da genereres det svetter her og der, mest under armer og på panna men fingrene er og blir aldri svette?

Antageligvis er du rar om du aldri svetter på hendene da det er et av stedene man har ganske mye potensiale til å svette, men du kan jo være glad for at Iphone5S da er som skreddersydd for deg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg er rar, men jeg svetter stort sett aldri på fingrene? Kan jogge og trene så mye jeg bare orker, og da genereres det svetter her og der, mest under armer og på panna men fingrene er og blir aldri svette?

 

Om jeg tørker meg i panna med hånda så blir den naturligvis fuktig og våt, men fingrene mine har aldri noen gang generert svette så for meg blir dette aldri noen utfordring.

 

Og hvor store mengde snakker vi egentlig om? Snakker vi om moderat fuktige fingre, eller skal det bokstavelig talt renne fra dem?

 

 

For de som ikke har fått det med seg så fungerer det jo naturligvis å taste inn kode / passord itillegg til fingeravtrykk så skulle det først vise seg at fingeren ikke fungerer så kommer du deg alltids inn.

 

Svette i hendene styres ikke av samme mekanismer som svette på resten av kroppen.

 

Man svetter for å kjøle seg ned, men i hendene smøres hendene med fuktighet og fett for å få bedre gripeevne når man blir stresset.

Lenke til kommentar

Da har det nok mest å gjøre med at jeg generelt aldri lar meg stresse da. Skal ikke belemre denne tråden med mer visvas, syntes det bare det var litt interessant å vite da de fleste jeg kjenner aldri svetter på hendene så jeg lurte bare generelt på hvor relevant det faktisk var og hvor ofte og hvor normalt det er at det eventuelt forekommer.

Lenke til kommentar

Tror nok de aller fleste svetter på hendene, selv om de tror at de ikke gjør det. Jeg vil ikke påstå at jeg svetter på hendene slik som på resten av kroppen under fysisk aktivitet, men jeg innser at jeg selvsagt blir fuktig på hendene da. Er feks. derfor folk bruker kritt på hendene under diverse treningsaktiviteter som krever at de har godt grep.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...