Gå til innhold

iPhone 5S-køen har allerede begynt i Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkar. Han kan jo stikke innom nabobutikken og kjøpe segen Samsung galaxy S4. Da hadde han sluppet å vente i ti dager på noe som ser ut som leketelefon til lekefabrikken ficher. Skulle tro at Jesus har returnert. Det første han gjør er å vise seg i alle Apple butikker. Kansje de skal skaffe altre i de butikkene og kalle det for IChurch eller Church of Apples.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stakkar. Han kan jo stikke innom nabobutikken og kjøpe segen Samsung galaxy S4. Da hadde han sluppet å vente i ti dager på noe som ser ut som leketelefon til lekefabrikken ficher. Skulle tro at Jesus har returnert. Det første han gjør er å vise seg i alle Apple butikker. Kansje de skal skaffe altre i de butikkene og kalle det for IChurch eller Church of Apples.

 

Litt bensin på bålet her men..

iPonen føles i det minste ikke som en leketelefon i motsetning til S4 :ph34r:

Lenke til kommentar

 

 

Stakkar. Han kan jo stikke innom nabobutikken og kjøpe segen Samsung galaxy S4. Da hadde han sluppet å vente i ti dager på noe som ser ut som leketelefon til lekefabrikken ficher. Skulle tro at Jesus har returnert. Det første han gjør er å vise seg i alle Apple butikker. Kansje de skal skaffe altre i de butikkene og kalle det for IChurch eller Church of Apples.

Litt bensin på bålet her men..

iPonen føles i det minste ikke som en leketelefon i motsetning til S4 :ph34r:

Tror han tenkte på iPhone 5C... ;)
Lenke til kommentar

Det er kun negative kommentarer her... DET synes jeg er trist. Dere kan alle ta dere en bolle og holde kjeft. Han er ikke her inne og syter på dere som diskuterer en "nobody" i Japan - get a life liksom...

 

Han har en hobby, du har en hobby, jeg har en hobby. Hva du og jeg og alle andre bruker tiden på, er IKKE oppe til diskusjon. Så lenge det ikke går utover noen andre, kan mannen få gjøre hva pokker han vil. Det har ikke du noe med! Han vil ha en ny iPhone. Han er villig til å campe i byen i 10 dager for å få det. Når var du sist like standhaftig?

 

Hadde jeg vært i Tokyo i løpet av disse dagene, skulle jeg funnet han og spurt om jeg kunne bidra med mat eller drikke. All honnør til han som faktisk setter alle kluter til for å få til noe han drømmer om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kun negative kommentarer her... DET synes jeg er trist. Dere kan alle ta dere en bolle og holde kjeft. Han er ikke her inne og syter på dere som diskuterer en "nobody" i Japan - get a life liksom...

 

Han har en hobby, du har en hobby, jeg har en hobby. Hva du og jeg og alle andre bruker tiden på, er IKKE oppe til diskusjon. Så lenge det ikke går utover noen andre, kan mannen få gjøre hva pokker han vil. Det har ikke du noe med! Han vil ha en ny iPhone. Han er villig til å campe i byen i 10 dager for å få det. Når var du sist like standhaftig?

 

Hadde jeg vært i Tokyo i løpet av disse dagene, skulle jeg funnet han og spurt om jeg kunne bidra med mat eller drikke. All honnør til han som faktisk setter alle kluter til for å få til noe han drømmer om.

 

Jo det er oppe til diskusjon. Det er jo akkurat det som er innholdet i artikkkelen handler om; Hva en mann gjør i fritiden sin/ for å få en ny ting. Så ta en bolle og la andre diskutere hva denne mannen bedriver dagene sine med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hadde jeg vært i Tokyo i løpet av disse dagene, skulle jeg funnet han og spurt om jeg kunne bidra med mat eller drikke. All honnør til han som faktisk setter alle kluter til for å få til noe han drømmer om.

 

Og du skjønner ikkje at det er nitrist at det viktigste i livet hans er å få en ny mobiltelefon så fort som mulig når den kommer i salg? I den grad at han ligger og sover 10 netter på fortauet utenfor butikken.

Lenke til kommentar

 

Nei, det kan eg ikkje. Det som er med livet er at du må finne det ut sjølv. Eg håper bare at du en dag finner ut at mobiltelefoner er fullstendig ubetydelige :)

 

Det var akkurat det jeg ville frem til, og da er vi enige.

 

...bortsett fra at det var litt av poenget mitt, at for han som sitter og venter på å få seg en ny iPhone, er det veldig viktig å få seg ny iPhone. Vi kan synes hva vi vil eller ikke, men siden det er veldig individuelt hva vi vil ha ut av livet, kan vi ikke annet enn å diskutere hva vi selv ville eller ikke ville ha gjort, men for han er det ikke det minste trist eller whatever å vente utenfor butikken i 10 dager. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...