Gå til innhold

Sniktitt: Apple iPhone 5S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fingeravtrykkavlesing kan være en god ting hvis den er sikker nok og fungerer raskt nok. Det er ganske kjedelig å trykke inn den koden hele tiden, men samtidig uaktuelt å ikke beskytte alt innholdet på mobiltelefonen. Jeg håper teknologien virker, og ser frem til den blir kopiert av andre.

Om dette derimot er alt Apple bringer til bordet, så frykter jeg for selskapet. Jeg får inntrykk av at Apple har blitt som et stort skip hvor noen slo av motoren i 2011. Det driver stadig fremover på momentet det fikk mens det enda hadde motorkraft, men på et eller annet punkt kommer det til å stanse eller krasje. Jeg mener å huske et selskap som forstod verdien av dezign, men her er vi med nok en iterasjon av iPhone 4. Hva skjer? Evner de ikke å fornye seg selv lenger?

Endret av Displayname
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke sammenligne med andre telefoner på stedet? Hva er dette for noe?.. Alle andre steder kan du vel ha en iPhone vedsiden av den nylanserte telefonen?...

 

Den ser jo ut som en telefon for dverger sammenlignet med det meste på markedet.

Utrolig at de bare lager 4" display i 2013. Det blir nok starten på dødsspiralen for iPhone.

 

Endret av Jan Skrotnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Den ser jo ut som en telefon for dverger sammenlignet med det meste på markedet.

Utrolig at de bare lager 4" display i 2013. Det blir nok starten på dødsspiralen for iPhone.

 

Ja og takk gud for det. Har hatt alle størrelser, inkludert Galaxy Note, men jeg trives aller best med den jeg har nå. Den er tilfeldigvis 4".

 

Ellers skjønner jeg ikke helt hva det er hva folk klager over.. Det må da være så enkelt som så, at liker du ikke iPhone så kjøper du ikke den? Og enda enklere; la være å bruke energi på å hisse seg opp over den?

 

Og når jeg først brukte energien min på å logge inn må jeg jo bare få med at iPhone er mye bedre enn Galaxy S4. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det virker som om det bare er de som ikke liker apple som leser og komenterer denne artikkelen... Hvorfor bruke tid på å lese og komentere noe dere vet dere ikke kommer til å bruke penger på. For de aller fleste som kjøper ipone får dekket sine behov, derfor kjøper de den igjen og igjen... Jeg er ingen fanboy selv om jeg har nesten har alle apple produktene. De bare dekker mine behov og de fungerer så godt sammen at det er en fryd å bruke dem. Passe enkelt for meg å bruke....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...