Gå til innhold

Sniktitt: Sony Vaio Tap 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4GB for lite hurtigminne, 384GB for lite lagringsminne og 4000-6000 kr for dyr...

reflektiv skjerm, ikke magnetisk lader og backdoor operativsystem m/tilhørende stygg knapp på skjermen...

noe jeg glemte nå?

 

Alle har vel ulike meninger, men dette her var drøyt.. 4000-6000 for en så fet maskin er langt i fra mye!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

4GB for lite hurtigminne, 384GB for lite lagringsminne og 4000-6000 kr for dyr...

reflektiv skjerm, ikke magnetisk lader og backdoor operativsystem m/tilhørende stygg knapp på skjermen...

noe jeg glemte nå?

 

At det fortsatt står 2013 på kalenderen og det ikke fins en maskin slik du etterspør til den prisen ennå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ganske relevant at startprisen på denne skal bli 7500 kr, ikke 11.000.

 

128 ssd skal være standard, man skal kunne velge opptil 512 gb. Det er ukjent hva man direkte får for 7,5K og 11K, men får man noe dårligere CPU enn i5 for 7,5K kan prisen begynne å diskuteres.

 

Dog er dette et utrolig genialt produkt.

Lenke til kommentar

Spennende utvikling, men fortsatt for tung til at jeg ville brukt den som pad. Det må nok ned på iPad-vekt for at det skal overta for pads for min del.

 

Kjøper nok heller en 7" Nexus 2nd gen på 290 gram til 2000 for å dekke tablet-behovet ved siden av laptopen.

 

Da er du vel strengt tatt ikke i målgruppen til produktet heller ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...