Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig, samsung har brukt altfor lang tid på å oppdatere sine tablets, nå var det fare for at apple ville lansere iPad 5 før samsung hadde lansert noe som kunne konkurrere med iPad 4.

 

Disse ser veldig lovende ut etter min mening, her får du det nyeste nye av systembrikker og god skjermoppløsning. Eneste minus etter min mening er de fysiske menyknappene, prisen ser og ganske stiv ut. Dette kan absolutt bli den beste android tableten på markedet, men den vil få konkurranse fra asus TF701.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen info om lansering? Har ventet lenge på noe som dekker to kjernebehov representert separat på markedet. To år tok det å få samlet disse i en enhet... Det kan da ikke være så hinsides vanskelig å montere 1080p og wacompenn i en enhet trodde jeg, men det får nå bare være. Kommer til å bli kjøp så snart den kan tafses på in-person :p (og nei, n-trig løsningen som er i diverse andre merker er ikke holdbar. Prøv n-trig penn ved siden av en wacom-type og det blir åpenbart hvorfor.)

Lenke til kommentar

Du mener, man betaler for at det står Samsung på den.

Wacom kan å ta seg betalt for teknologien sin, sannsynligvis touchskjerm teknologien er noe av det dyreste i tableten.

 

Ingen info om lansering? Har ventet lenge på noe som dekker to kjernebehov representert separat på markedet. To år tok det å få samlet disse i en enhet... Det kan da ikke være så hinsides vanskelig å montere 1080p og wacompenn i en enhet trodde jeg, men det får nå bare være. Kommer til å bli kjøp så snart den kan tafses på in-person :p (og nei, n-trig løsningen som er i diverse andre merker er ikke holdbar. Prøv n-trig penn ved siden av en wacom-type og det blir åpenbart hvorfor.)

Flere andre melder at den skal komme i løpet av Q3, men det er jo ikke sikkert at den kommer samtidig i alle land.

Lenke til kommentar

Jeg synes priser på nye modeller bare stiger og stiger, samt at butikkene sitter inne med steinalder, bronsealder og middelalder teknologier, som også holder en heller høy pris i forhold til hva de er verdt i sammenlikning med det nye.

 

Hvor lang tid tar det før man ser prisen runde kr 8000 for en mobil eller nettbrett om man casher denne ut i sin helhet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...