Gå til innhold

Vi har testet PlayStation 4 (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" I tillegg var skulderknappene et mareritt å ta i bruk. De hadde en konkav form som gjorde det vanskelig for pekefingrene å finne en naturlig hvilestilling..." Om DualShock 3

"Skulderknappene har samtidig blitt mindre og har nå fått en konkav form. Dette gjør de langt mer komfortable å bruke. " Om DualShock 4

 

Sier du at konkav form er dårlig eller bra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

" I tillegg var skulderknappene et mareritt å ta i bruk. De hadde en konkav form som gjorde det vanskelig for pekefingrene å finne en naturlig hvilestilling..." Om DualShock 3

"Skulderknappene har samtidig blitt mindre og har nå fått en konkav form. Dette gjør de langt mer komfortable å bruke. " Om DualShock 4

 

Sier du at konkav form er dårlig eller bra?

 

Tipper han mener konveks form egentlig. Dualshock 3 sine elendige triggere var jo bøyd feil vei, samme gjaldt stikkene. Er glad de endrer dette nå.

Lenke til kommentar

dualshock3 tjør? har mine 2 fortsatt fra release day. like fine men litt slappere sticks. fortsatt mer responsiv en x360 kontrolleren som har vært brukt både noen få prosent i tid enn ds3. overlevd mye abuse i tilleg pluss valpe gnaging et par ganger.

 

alltid foretrukket lettheten og hvor joystick plasseringen er på ds3. passform og triggere er det eneste bra på x360 kontrolleren

Endret av Leonarfd
  • Liker 5
Lenke til kommentar

En Pc med 780 Gtx samt koblet til Skjermen i Stua inkl spillene på steam (steam oppdaterer spillene for deg å har en meny man lett kan styre med konsoll i soffaen) har (etter hva jeg tipper) allerede en mye bedre løsning en både ps4 eller den nye xboxen kommer til å få. Man har da i tillegg et Hav av spill å velge mellom ... Så om man allerede har en rimelig god PC er konsoll kjøp slik jeg ser det ganske meningsløst.

Endret av simalarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

" I tillegg var skulderknappene et mareritt å ta i bruk. De hadde en konkav form som gjorde det vanskelig for pekefingrene å finne en naturlig hvilestilling..." Om DualShock 3

"Skulderknappene har samtidig blitt mindre og har nå fått en konkav form. Dette gjør de langt mer komfortable å bruke. " Om DualShock 4

 

Sier du at konkav form er dårlig eller bra?

 

Korsn i verden klarte du å see og ikke minst HUSKE disse små detaljene!

Lenke til kommentar

" I tillegg var skulderknappene et mareritt å ta i bruk. De hadde en konkav form som gjorde det vanskelig for pekefingrene å finne en naturlig hvilestilling..." Om DualShock 3

"Skulderknappene har samtidig blitt mindre og har nå fått en konkav form. Dette gjør de langt mer komfortable å bruke. " Om DualShock 4

 

Sier du at konkav form er dårlig eller bra?

 

Av bildene har den nye i hvert fall en konkav form.

Lenke til kommentar

En Pc men 780 Gtx samt koblet til Skjermen i Stua inkl spillene på steam (steam oppdaterer spillene for deg å har en meny man lett kan styre med konsoll i soffaen) har (etter hva jeg tipper) allerede en mye bedre løsning en både ps3 eller den nye xboxen kommer til å få. Man har da i tillegg et Hav av spill å velge mellom ... Så om man allerede har en rimelig god PC er konsoll kjøp slik jeg ser det ganske meningsløst.

Har samme oppsette, men uten konsoll så går jeg glipp av en rekke perler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sixaxis er ganske lett, men Dual Shock er da ikke noe nevneverdig lettere enn andre kontrollere. Ellers er ikke skulderknapper og triggers nødvendigvis det samme. Helt enig i at R2 og L2 på PS3-kontrolleren er kjipe greier, men R1 og L1 er langt mer behagelige enn tilsvarende på Xbox 360, der de både er smale, vanskeligere å treffe, og krever at man trykker forholdsvis hardt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...