Gå til innhold

PlayStation 4 får stemmekontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No kjem vel alle sony gutta/ jentene og seie : "Åh Kamera ja, det lika vi..So lenge noke er på X1 so suge det uansett...." and let the hate on me begin

 

Nei. Jeg må si at jeg liker sony litt mer en microsoft, men jeg tror fortsatt at kinect er bedre. Nå har jeg aldri prøvd sony sitt kamera da :D

Lenke til kommentar

Å nei! Sony har faktisk brukt tid og energi på denne teite gimmicken de også. Sukk!

 

Heldigvis er kameraet et valgfritt tilbehør. Det kan sikkert finnes gode grunner til å gå til anskaffelse av kameraet, men dette er ikke en av dem.

 

Å rope kommandoer ut i løse luften høres bare teit ut, og det er de sannsynligvis få gangene maskinen faktisk gjør det du ber om på første forsøk.

Lenke til kommentar

No kjem vel alle sony gutta/ jentene og seie : "Åh Kamera ja, det lika vi..So lenge noke er på X1 so suge det uansett...." and let the hate on me begin

Men i helskottes! PlayStation 2 har også kamera, samme har PS3, og ikke minst Xbox 360. Microsoft fikk jo kun pepper fordi det var "always on" og ikke minst "always online". Du klarer vel å se den bitte lille komplikasjonen dette skaper i møte med så kalt personvern?

Lenke til kommentar

 

 

No kjem vel alle sony gutta/ jentene og seie : "Åh Kamera ja, det lika vi..So lenge noke er på X1 so suge det uansett...." and let the hate on me begin

Men i helskottes! PlayStation 2 har også kamera, samme har PS3, og ikke minst Xbox 360. Microsoft fikk jo kun pepper fordi det var "always on" og ikke minst "always online". Du klarer vel å se den bitte lille komplikasjonen dette skaper i møte med så kalt personvern?

Nå er vel bruk av "personvern" argumentet noe av det dårligste man kan komme med. Når man går til innkjøp av xbox1 gjør man det med full viten om kameraet.

Det blir jo som å kjøpe inn overvåkningskameraer til huset, og si "ÅNEI MEN DET FILMER JO HJEMMET MITT".

 

Derimot mener jeg at valgfrihet er en viktig faktor når jeg velger hva jeg vil eller ikke vil ha. Liker ikke å få noe påtvunget samme hva det gjelder.

Lenke til kommentar

Nå er vel bruk av "personvern" argumentet noe av det dårligste man kan komme med. Når man går til innkjøp av xbox1 gjør man det med full viten om kameraet.

Det blir jo som å kjøpe inn overvåkningskameraer til huset, og si "ÅNEI MEN DET FILMER JO HJEMMET MITT".

 

Derimot mener jeg at valgfrihet er en viktig faktor når jeg velger hva jeg vil eller ikke vil ha. Liker ikke å få noe påtvunget samme hva det gjelder.

Var jo valgfriheten som var grunnen til at folk raget før. Var jo always kinect etc etc, noe de nå har trukket tilbake tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

No kjem vel alle sony gutta/ jentene og seie : "Åh Kamera ja, det lika vi..So lenge noke er på X1 so suge det uansett...." and let the hate on me begin

 

Det handler litt om hvordan microsoft la frem alt.

Når et selskap legger frem at Kinect, sport apps, andre duppeditt funksjoner m.m er fokuset og itillegg er litt shaky iforhold til Sony på andre essensielle ting for en gamer, så blir det jo automatisk hat mot de funksjonene som kanskje ikke er så dumme, for å få selskapet til å skjønne at Spill og det som booster spill opplevelsen skal i 1 rekke uansett hva. Er tross alt en spill konsoll vi gamere venter på.

Lenke til kommentar

Nå er vel bruk av "personvern" argumentet noe av det dårligste man kan komme med. Når man går til innkjøp av xbox1 gjør man det med full viten om kameraet.

Det blir jo som å kjøpe inn overvåkningskameraer til huset, og si "ÅNEI MEN DET FILMER JO HJEMMET MITT".

 

Derimot mener jeg at valgfrihet er en viktig faktor når jeg velger hva jeg vil eller ikke vil ha. Liker ikke å få noe påtvunget samme hva det gjelder.

Vel, det er jo ikke verre enn at jeg selv velger å ikke kjøpe Xbox. Men det er utrolig hvor lite spørsmål du stiller om du ikke stusser over Microsoft sin holdning.

Lenke til kommentar

Dette hjelper jo lite når det ikke kommer med consollen. Få, om noen, spillutviklere kommer til å utnytte kameraets stemmekontroll.

 

Blir nok som på 360, etterpå tenkt og påklistret vas. MS har i det minste designet og implementert Kinect i OS`et fra grunnen av denne gangen, så får vi se hvilket utslag det gir på både funksjonalitet og popularitet blandt utviklerene. Hver solgte One konsoll er nå en potensiell bruker av Kinect i det minste.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...