Gå til innhold

Apple med ferienekt om to uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple vet det kommer til å bli veldig stor pågang, så de gjør det de kan for å holde folk på jobb og for å unngå at du som forbruker skal lide pga manglende service.

 

Og hvorfor være bekymret for manglende service bare denne dagen når det er normalen resten av året?

Lenke til kommentar

Dette er ikke aktuell problemstilling for Samsung, siden ingen har samme pågang som Apple ved nye lanseringer. Dessuten trenger ingen Samsung/ Android fanboys rakke ned på Apple service. Jeg har aldri fått så elendig service som fra Samsung da jeg eide en Note 1! Med Apple har jeg alltid fått topp behandling! Hvorfor trangen her inne til å spy ut negativt vinkla kommentarer HVER gang det er nyheter om Apple. Android fanboys...hm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hvorfor være bekymret for manglende service bare denne dagen når det er normalen resten av året?

Har du noengang vært innom en Apple Store? Bedre service og butikker har jeg aldri vært borti, fikk kjæresten sin iPhone 5 byttet på stedet når vi var på Apple Store i Covent Graden i London i vår selv før vi i det hele tatt hadde begynt å forklare hva som faktisk var galt med den.

 

 

Skjønner og respekterer at ikke nødvendigvis alle er verdens største fan av verken Apple som selskap eller deres produkter, men det er ingen grunn til å slenge med lepp og komme med falske påstander med ting man åpenbart ikke har erfaring eller peilig på bare fordi man misliker et selskap og / eller deres produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...