Gå til innhold

Kalkunregissør tyr til Kickstarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skammer meg nesten over å si at jeg faktisk likte alle Bloodrayne-filmene...

Men en film jeg derimot fikk et problem med, var Far Cry: "I am cold, can we share bodyheat" (sex-scenen)...bare wtf liksom!? :wallbash:

Jeg liker Far Cry-spillet veldig godt, og jeg syntes de 10 første minuttene av filmen var en bra intro med masse shadow-action (skummel sniking og ass-kicking av toughguys), men resten av den: please report for broken! :shrug:

Lenke til kommentar

Synes Postal var en ganske så morsom film som var i stil med spillene. Men det hjalp vel at jeg er stor fan av Zack Ward.

 

Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen.

 

Om han vil lage systemkritisk film er det flott, men er forstaar ikke hvorfor han vil bruke et spesielt daarlig spill som plattform.

 

Kva er så dårleg med Postal 2 og 3?

Lenke til kommentar

Han regiserte også In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale, basert på Dungeon Siege som ikke var helt grusom heller selv om det var noe som ikke stemte helt.

 

Ja, In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale likte jeg også. :)

 

 

Jeg vet Uwe ikke hadde noe med denne filmen å gjøre, men når det kommer til utsagnet "det var noe som ikke stemte helt", så tror jeg det er tilfellet med samtlige spill-filmer - og da tenker jeg spesielt på Doom.

Jeg liker Doom 3 spillet særdeles godt, men film-konseptet i forhold til spillet var...ja, det var det det - dem hadde ikke trengt å gå helt Resident Evil da dem lagde den, men heller holdt seg til "portal fra helvete"-konseptet. :nei:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Dette gjør meg litt trist. Jeg elsker filmatiseringen hans av spill nettopp fordi at de er så hårreisende dårlige. Hederlig unntak er Postal. Det som gjør meg trist er at han ikke kan lure til seg penger på andre måter. Jeg frykter nemlig at han ikke vil få inn nok penger til å lage denne filmen, og at vi ikke får flere av de fantastisk underholdende filmversjonene av spill.

 

Nå skal det være sagt at det han har lagt som ikke har med spill å gjøre nok er mer solid håndverk. Darfur ble nevnt, Auschwitz var heller ikke dum. De andre actionfilmene er helt greie. Men det er liksom ikke Alone in the Dark og vennene dens...

Lenke til kommentar

Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen.

 

Zack Ward er han som spiller Dude (altså hovedpersonen) jeg ble fan av han da han spilte i sitcom'en Titus hvor han spilte lillebroren til hovedpersonen. (Titus er en fantastisk morsom sitcom som anbefales, gikk på tv2 en gang i tiden).

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

 

 

Har ikkje peiling på kvem Zack Ward er og eg digga den filmen.

 

Zack Ward er han som spiller Dude (altså hovedpersonen) jeg ble fan av han da han spilte i sitcom'en Titus hvor han spilte lillebroren til hovedpersonen. (Titus er en fantastisk morsom sitcom som anbefales, gikk på tv2 en gang i tiden).

Det stemmer. Titus var en kjempeserie.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...