Gå til innhold

Funcom viser fram LEGO-MMO (Android, iPad, iPhone, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om det kommer til dagens og neste gen konsoller så har jeg litt tro på at dette kan bli en suksess for Funcom. Hvis ikke så er det vel heller lite trolig.

PC, iOS og Android... :p Du får kose deg med nettbrettet ditt. :p

Hmm... kanskje ikke så dum en strategi med lansering av spillet til mobile plattformer. Tror det er flere ute i verden som har barn og nettbrett, enn barn og PS3/X360.

 

Og F2P-spill topper jo "Top Grossing"-listen på både iOS og Android.

Endret av King_Balthazar
Lenke til kommentar

Hmm... kanskje ikke så dum en strategi med lansering av spillet til mobile plattformer. Tror det er flere ute i verden som har barn og nettbrett, enn barn og PS3/X360.

 

Og F2P-spill topper jo "Top Grossing"-listen på både iOS og Android.

 

Har iPad selv, og bruker den ganske ofte til spill. Men et MMO? Tror ikke det. Uten wifi i nærheten får jeg ikke komme på nettet uansett, og uten tastatur er det grenser for hvor bra gameplayet kan bli. Greit nok har vi hatt spill som SW: Knights of the Old Republic, men det er rimelig trege saker vi snakker om.

Lenke til kommentar

PC, iOS og Android... :p Du får kose deg med nettbrettet ditt. :p

 

Hehe, liker å spille på nettbrett jeg :p Men ser vel ikke helt at dette er noe for meg. Men at det kommer til nettbrett er nok ikke så dumt for endel yngre, ser sønnen til søstera mi spiller mye på iPad spesielt Minecraft. Og når han har besøk av venner så har endel av dem med sine egne iPad's faktisk....

 

Nintendo virker å være forlatt for iPad av han og hans venne krets ihvertfall...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...