Gå til innhold

Dragon Age-tjeneste lar deg meisle ut fortiden din (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er det bare enda et steg bort i fra hva bioware en gang var, konsekvenser(?) nei det er ikke noe du må tenke på, her kan du velge hva du selv vil i etterkant.

 

Aldri må du gjøre ett valg og så oppleve konsekvensene av det valget.

 

Hvis de ønsket kunne de løst problemet med lagringsfiler, men det gjør ikke spillet "mer tilgengelig", og hvis ikke alt er så tilgjengelig som det kan vil de kanskje lage ett bra rollespill.

Lenke til kommentar

For meg er det bare enda et steg bort i fra hva bioware en gang var, konsekvenser(?) nei det er ikke noe du må tenke på, her kan du velge hva du selv vil i etterkant.

 

Aldri må du gjøre ett valg og så oppleve konsekvensene av det valget.

 

Hvis de ønsket kunne de løst problemet med lagringsfiler, men det gjør ikke spillet "mer tilgengelig", og hvis ikke alt er så tilgjengelig som det kan vil de kanskje lage ett bra rollespill.

 

Vel, hvis du vil ha konsekvenser, så er det jo bare å gå for de valgene du faktisk gjorde. Dette er supert for meg som spilte Origins på PS3, DA2 på PC, og har mistet begge savene:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Deilig, jeg spilte seriøst gjennom hele Dragon Age 1 bare for å få en story til DA 2. Spilte også Expantionen til Origin en gang uten preload og det var bare latterlig. Det er ikke noe som er et slag i tryne som å møte en person du har utforsket hele verden med, som overhode ikke vet hvem du er. Videre så byttet jeg pc mellom DA II og dlcene, så jeg mista save filen min HELDIGVIS var det lagret i clouden på steam... Jeg tror jeg ville klikket i 361 grader hvis jeg ikke hadde fått den redningen.

Lenke til kommentar

Det kan hjelpe på hukommelsen også. Jeg hadde en haug med ME2-karakterer, og tok faktisk notater for å kunne skille dem fra hverandre når ME3 kom.

 

Dragon Age II, derimot, var ærlig talt ikke verdt så mye styr. Det jeg mest vil vite er hva som skjedde i Origins, altså hva jeg importerte til DA2. Går ikke det, så er det likevel flott at man kan bestemme sin "world state".

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Høres ut som et flott og spennende "alternativ" såfremt man kan velge å bruke denne funksjonen eller ikke (hvis mulig).

 

Mitt eksempel vil være at for meg som har vært fram og tilbake, opp og ned, samt side til side i ME 1, 2 og 3...så ville det vært fantastisk å tweake et save for ME 2 eller 3 framfor å spille gjennom absolutt alt for tyvende+++ gang.

 

Denne funksjonen, hvis implementert riktig, vil absolutt være velkomment! Kommer nok til å kjøre gjennom DA: O og DA 2 en gang til med min favoritt karakter, men ved senere anledninger blir det nok å prøve ut dette også.

 

Må si jeg gleder meg litt til å se hvor The Hero of Ferelden og Champion of Kirkwall spiller inn her :) Dog, gleder meg mest til å se my Hero fra DA: O mest av alt, beste spillet i serien!

Lenke til kommentar

Det kan hjelpe på hukommelsen også. Jeg hadde en haug med ME2-karakterer, og tok faktisk notater for å kunne skille dem fra hverandre når ME3 kom.

 

Dragon Age II, derimot, var ærlig talt ikke verdt så mye styr. Det jeg mest vil vite er hva som skjedde i Origins, altså hva jeg importerte til DA2. Går ikke det, så er det likevel flott at man kan bestemme sin "world state".

 

Hahahahah! Ikke bare meg som tok notater nei! =D Har vel godt imot 20-25 karakterer med de største og viktigste plot points og events skriblet ned ^^

Lenke til kommentar

For meg er det bare enda et steg bort i fra hva bioware en gang var, konsekvenser(?) nei det er ikke noe du må tenke på, her kan du velge hva du selv vil i etterkant.

 

Aldri må du gjøre ett valg og så oppleve konsekvensene av det valget.

 

Hvis de ønsket kunne de løst problemet med lagringsfiler, men det gjør ikke spillet "mer tilgengelig", og hvis ikke alt er så tilgjengelig som det kan vil de kanskje lage ett bra rollespill.

Hørt om å få i både pose og sekk? Bare velg det du gjorde første gangen. Du kan helt sikkert importere valgene dine fra DA1/2 inn i Keep, for deretter å føre de videre til DA3. Da var den saken ute av verden.

 

Du må gjerne vise til hvordan du vet at Bioware kunne ha løst dette problemet med lagringsfiler. Du bør kanskje tenke over at de bytter både spillmotor og platformer.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...