Gå til innhold

Bethesda: – La spillerne våre slippe nettavgift (Mac, PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony har jo sagt at free to play skal kunne spilles online uten at man abonnerer på Playstation plus. Så da er spørsmålet om man kan gjøre det slik at spill som krever abb. også kan spilles uten at Playstation plus er et krav. Men samtidig så burde kanskje Sony og MS få en liten del av kaka?

 

Man kan jo argumentere med at for andre online spill som krever playstation pluss, så stiller ms og sony med serverkapasitet og infrastruktur. Mens at for slike spill som WOW så stiller jo utvikler med serverene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hæ? Det tok 5 år for å lage det siste TES spillet (Skyrim), som er det eneste TES i de siste to årene. Totalt var det kun 3 TES spill som ble gitt ut de siste 11 år. Synes du at dette er for ofte?

ja men det har kommet dlc-er og nå skal de lage et online spill ut av det, virker som om bethesda har helt glemt av fallout serien

Lenke til kommentar

Ok, jeg ser ikke på DLC som spill, med mindre det er en standalone expansion.

 

Men sånn sett har det ikke kommet færre Fallout spill. F3 og F:NV kom jo med to års mellomrom og begge hadde flere store expansions (spesielt New Vegas). Så jeg kunne ha snudd dette her rundt og påstått at de har neglisjert TES pga Fallout.

 

Personlig så synes jeg at Obsidian bør lage Fallout. Bethesda greier ikke å lage den unike tradisjonelle Fallout stemningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ok, jeg ser ikke på DLC som spill, med mindre det er en standalone expansion.

 

Men sånn sett har det ikke kommet færre Fallout spill. F3 og F:NV kom jo med to års mellomrom og begge hadde flere store expansions (spesielt New Vegas). Så jeg kunne ha snudd dette her rundt og påstått at de har neglisjert TES pga Fallout.

 

Personlig så synes jeg at Obsidian bør lage Fallout. Bethesda greier ikke å lage den unike tradisjonelle Fallout stemningen.

de har ikke neglisjert tes pga fallout, så lenge neste fallout er 3d åpen verden slik som de forrige blir jeg glad

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke engang Bethesda som utvikler TES online. For alt vi vet jobber de med et nytt Fallout.

så hvorfor står bethesda i tittelen da?

Utvikler

Zenimax Online Studios

Utgiver

Bethesda Softworks

 

Har du øyer?

 

De utgir spillet, de utvikler det ikke. Det står rett ved siden av artikkelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Utvikler

Zenimax Online Studios

Utgiver

Bethesda Softworks

 

Har du øyer?

 

De utgir spillet, de utvikler det ikke. Det står rett ved siden av artikkelen.

Ok men jeg vil fortsatt ha et nytt fallout spill

Lenke til kommentar

Syns det har vært nok elder scrolls de siste 2 årene, gi oss fallout 4!

 

Storkoser meg enda med Skyrim. Har nærmere 300 timer played og har enda ikke kommet igjennom hovedstoryen(mest fordi jeg har forsøkt å gjøre alt annet først, noe som viste seg å være langt mere enn forventet :p). Med alt ekstrainnholdet fra communityet så har man masser av verdener som sprer seg ut fra Skyrim, men som ikke nødvendig vis er en del av Tamriel. Jeg sier derimot ikke nei takk til mere fallout heller, men håper de fortsetter å lage mere TES så snart de finner ut at MMOet flopper. Sleng gjerne med noe low scale coop der man kan være 3-5 folk sammen som trasker rundt på oppdagelser sammen - bare hold det vekk fra MMO sjangeren.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at Microsoft åpner opp for det, spesielt om Sony gjør det. Og jeg tror ikke hverken Microsoft eller Sony har noe å frykte da dem som vil spille et spill som ESO vil mest trolig spille andre online spill og vil derfor ha et PS+ eller XBL abonnement uansett.

 

For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill).

 

Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...