Gå til innhold

Du kan måtte vente lenge på Apples smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Håper dette ikke stemmer. Mye bedre for oss forbrukere med konkurranse.

Hva håper du ikke stemmer? Det er allerede endel som antakelig skal levere i dette segmentet, konkurranse blir det nok.

 

AtW

Jeg håper det ikke stemmer at det tar så lang tid før Apple lanserer sin smartklokke. Sagt på en mindre klossete måte: jeg håper Apple lanserer relativt raskt, slik at det blir mest mulig konkurranse.

 

Vet at det er en del som skal, eller har lansert smartklokker. Likevel tror jeg store aktører som Samsung, Apple OSV kommer til å ha de beste smartklokkene, og ikke småaktører. Dessuten vil det vel gagne forbrukerne med flere konkurrenter selv om vi har aktører i markedet allerede.

 

Eller er det andre perspektiver du tenkte på? (Arbeidernes forhold, personvern, sensur, miljø, OS e. l.) ?

Lenke til kommentar

Etter min menig vinner apple aldri på noe, designet på iPhone e firkantet og ubehageøig å holde og produktene deres e utrolig dyre for ka man får, så samsug FTW

Vel, nå er jo ikke din mening helt relevant her. Om du synes apple produkter er dyre, så får du synes det. De har iallefall nok av kunder som kjøper fra dem året rundt.

 

Design er en smaksak, noen liker det, mens andre gjør ikke. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...