Gå til innhold

Dette er de 10 heteste TV-ene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er blitt blind på Samsung. De oppgir nesten aldri ekte bildepanel frekvensen og du må virkelig opp i pris for og få godt bilde på Samsung tver. De lager pene tver med mange smartfunksjoner som fungerer, når de vell og merke fungerer :p Men bildekvaliteten har virkelig Samsung mye og lære av sine konkurenter. De bynner dessverre å få dette Apple fenomenet med og selge på merke og design og "brukervennlighet" og ikke på det tv burde være, nemlig bildekvalitet.. Samsung f8005 er en pen tv. Men det stopper dessverre der. Bildet er ubehagelig før du har så og si slått av alt av bildeforbedringteknologi og stilt inn farger og skarphet. De fleste andre må også justeres for og få godt bilde. Men Samsung elsker vist disse grusomme dynamiske farger som får de til og se "best ut" i butikken :S I tillegg er også innsynsvinkelen forferdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har 46 F8005 ( 4plass)

Enig med dere, skal man ha samsung så betal 14k for 46" eller 20-30K for 55+ eller vent på 4K

 

Kjøpe tv til 3K blir helt latterlig iforhold.

Bare designen er jo sykt bra VS 3" plastkantene med askebegerfot man ellers får.

 

Jobber litt på TV-lager og ser jo hva folk kjøper seg.

Lenke til kommentar

Har 46 F8005 ( 4plass)

Enig med dere, skal man ha samsung så betal 14k for 46" eller 20-30K for 55+ eller vent på 4K

 

Kjøpe tv til 3K blir helt latterlig iforhold.

Bare designen er jo sykt bra VS 3" plastkantene med askebegerfot man ellers får.

 

Jobber litt på TV-lager og ser jo hva folk kjøper seg.

 

Vil gjerne ha 4K, men det koster nok litt en god stund enda.

 

Om TV-bransjen bare hadde satt prisene ned og gjort "verden" (les:oss/meg) en tjeneste.

Lenke til kommentar

De som lager tv og norske avgifter ja, i butikkene er det priskrig og ansattpris for meg er så lite rabatt at jeg heller handler hos komplett.

Må isåfall opp i 60-120.000 for å kunne spare noen tusenlapper i innkjøpspris.

 

Norge idag er galskap med elektronikkprisene vi har, de er latterlig lave sånn egentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Plasma er dødt bla. fordet de ikke blir markedsført som LCD-skjermer. Nå er det LED, LED, LED, og LED for alle penga! Alle skal ha LED, og plasma er bare noe gammalt fjas med innbrenning og andre problemer. Kanskje bare 0,1% som er klar over at plasma slår det meste av LED-skjermer på bildekvalitet. Spesielt i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Liker ikke de ekle vortene (les: webcam) på samsung fjernsynene. De ødelegger hele designet på skjerme

 

Jeg har Samsung UE65F8005 og kameraet er pop-up. Bare trykke den ned så er den i ett med rammen. Å styre TVen med armene er for det meste gimmick og har ingen reell funksjon om man har en dekoder og/eller fjernkontroll av typ Harmony o.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste plasma (beste på film): ZT60 (normalpris: VT60)

Beste LED (bildekvalitet): Sony W905

Beste Oled: LG/Samsung (lider fremdeles av barnesykdommer, så ikke verdt mellomlegget, ennå..)

Beste 4K: Sony X9005/LG84" (disse er og i startfasen, så etter min mening, ikke verdt pengene, ennå...)

Beste smart-tv: Samsung F8005 (og delvis LG), men en Apple-tv eller hdmi-kabel fra pcen er tusen ganger bedre enn alt av smart-tv-løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...