Gå til innhold

«Ny» mobilprodusent er mer verdt enn Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å skjelne mellom Huawei, ZTE eller Xiaomi. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke at jeg klarer å stave navnene heller...

 

Fordi? Hvorfor greier du da å huske navnet på Samsung, LG, Lenovo, og flere andre asiatiske selskaper? ;) Handler nok mye bare om at man er nødt å høre navnene flere enn en gang..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Xiaomi MI2 siden de kom ut like før jul i fjor. Solid telefon som tåler en støyt, den har gått i bakken ved flere anledninger. Plastikk deksel bak som tar smellen fint. noe skade har det blitt men dekselet kan enkelt skiftes. Kanskje en del synes alumininmum ville vært mer eksklusivt. Nei Aluminium brukes til å lage kjeler for å koke poteter, og det er ikke eksklusivt. Karbon fiber eller CRP bak deksel hadde vært fint.

I bruk er telefonen meget bra. MIUI funker bra og ser bra ut, jevnlige updateringer sørger for bug fix og nytt utseende. MIUI er ikke redde for å bruke fra det som ser bra ut og funker bra fra andre OS. For de som har prøvd telefonen i Norge ser jeg at de klager på MI market, det er ikke veldig vanskelig å finne Google Play appen. For så å bruker den til å installere flere apper. Anbefales for det som vil ha noe som andre ikke har enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...