Gå til innhold

– Ønsker absolutt å fortsette Metro-serien (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er selvsagt bare pirk, så jeg beklager på forhånd, men enten er dere store brettspillfans og bruker D10 når dere anmelder spill (som forsåvidt er en kul idé), elller så er formuleringen "Anmelder Espen Jansen trillet en åtter på terningen" litt upresis :)

 

Vet du, ofte skriver jeg hvilken type terning anmelderen triller, men jeg valgte å ikke gjøre det denne gangen. ;)

 

Eksempler:

http://www.gamer.no/artikler/146025/fable-far-en-hd-overhaling/

http://www.gamer.no/artikler/147910/ma-stanse-salget-av-baldurs-gate-enhanced-edition/

http://www.gamer.no/artikler/132257/er-fallout-4-pa-vei/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig! Begge spillene er konge, håper bare ikke de mener med "mer tilgjengelig" att de fjerner den lille touchen av skrekkspill, det er ikke akkurat griseskummle spill men de er såpass stemningsfulle att jeg er litt anspent. Digger stemningen, eneste jeg savner er att det er open world, hvertfall i perioder.

Lenke til kommentar

Har holdt meg unna Last Light til nå.

Jeg digget eneren en stund. Atmosfæren og selve settingen var helt magisk.

Kuler = penger systemet var og en kjekk detalj.

 

AIen derimot var helt horribel, og selv om man tok ut en AI med lydløse våpen ville alle som på magisk vis var "linket" til denne AIen komme stormende mot deg - selv om du står gjemt i det mørkeste smuget i langtvekkistan. De finner deg med en gang, og forsøker ikke en gang late som om de leter etter hvor det lydløse skuddet kom fra.

Det er da snakk om AI som jukser, og ikke snakk om AI som er for god.

 

Ifølge reviews av Last Light er det samme kaka en gang til. Fantastisk setting og atmosfære, men forferdelig AI.

Vet derimot ikke hvordan spillet er nå, men forventer ikke at de kommer til å re-programmere AIen etter release.

 

Om "mer tilgjengelig" betyr bedre AI så ser jeg frem til forandringene.

Lenke til kommentar

Fortsette en serie der hovedpersonen er død. Ta dere en bolle, Deep Silver!

 

Det finnes da flere historier å fortelle i en metro der alle er i konflikt med alle, mutanter venter bak hver en sving og utenomjordiske som sjeler og alt imellom lurer. Ville gjerne hatt et spill om den spede begynnelsen av Metro når monstrene begynner å dukke frem, nazier og kommunister begynner å tiltre etc. Hadde vært interessant om man greide å spinne en god historie ut av det. Boka har også flere metro stasjoner med folk i f.eks finnes det en metro stasjon(egentlig stengt av stasjon, men finnes en hemmelig vei) der de som bor der kidnapper barn(mener det var barn) for å spise de etterpå.

Lenke til kommentar

Kanskje ranger mode blir med på kjøpet i det neste spillet slik at jeg faktisk kan spille det?

forelsket meg i den modusen i metro 2033, så når jeg måtte betale ekstra for den i LL droppa jeg hele kjøpet, makan til frekkhet ift de som spilte ihjel 2033 skal man lete lenge etter

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...