Gå til innhold

Anmeldelse: Dynasty Warriors 8 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dynasty Warriors 8?

Dynasty Warriors 7,5 spør du meg.

 

Kampsystemet er helt det samme som 7, ikke noe nytt der bortsett fra at de nå har de kastet inn stein-saks-papir inni spillet også, noe jeg synes er ELENDIG. Det er i det minste ingen kloner i dette spillet, det er jo forsåvidt bra.

 

Syntes ikke spillet var spesielt polert heller... Men nå har jo aldri Warriors spillene hatt noe særlig høy standard, så det blir for mye å forvente.

 

Spilte aldri noe særlig av Ambition Mode forsåvidt, men så spilte jeg aldri DW7XL heller. Liker Empires spillene bedre, siden Amibition mode virker mere som et oppusset og sminket grind-mode.

 

Likte det de hadde gående med DW6, bortsett fra alle klonene og kamp-systemet, så tror jeg det kunne ha blitt fantastiske spill om de hadde holdt seg til den formelen og pusset på det, istedet for og ta den enkle veien ut å ta en full helomvending tilbake til PS2 tiden.

 

Forsåvidt så har anmelderen rett i det hun skriver, det er bare mine meninger som er annerledes ettersom det føles som jeg spiller en oppusset versjon av DW5 på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...