Gå til innhold

? Sensur av The Pirate Bay er nytteløst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver gang det lages hindringer for fri flyt av informasjon, oppstår et nytt marked for de som klarer å finne eller tilby omveier rundt hindringene. Jo mer oppmerksomhet som rettes mot en tjeneste, jo mer interesse skapes for denne tjenesten. Jeg støtter ikke ulovlig kopiering av film, musikk eller programvare, men jeg er absolutt motstander av sensur og overformynderi. Det holder med ett Nord-Korea!

 

Dersom man liker og bruker et produkt, så er det verdt å betale for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har prøvd ulike streaming tjenester som Netflix, Viaplay og Amazon Instant Video.

Enten er det georafiske begrensninger for hva jeg kan kjøpe eller låne (Amazon), eller så er utvalget rett og slett irriterende dårlig (Netflix, Via Play)!

 

Syns også det er håpløst av Netflix å skille mellom ulike land og utvalg!

Når man abonnerer burde man få tilgang til alle filmene uansett hvilket land man bor i!

 

Skulle derfor ønske at Prate Bay ble en lovlig betalingstjeneste for der finner man etter et kort søk nærmest alt av filmer.

Endret av christdi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig likt myndigheters kamp mot illegale droger. Å blokkere tilgangen til alle droger som ikke legemiddel industrien rår over har heller ikke hatt noen virkning, antagelig vis heller tvert imot.

Hvem som helst kan kjøpe hva som helst, uansett alder. Og så lenge ikke myndigheter spiller på lag med folket, så fortsetter det som før, enten det gjelder knark eller data.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For et fantastisk opplysende svar...

Hvis det er en tjeneste som fungerer bra og man liker den så er det klart det er verdt å betale for den, folk skal ha betalt for jobben de gjør. Er tjenesten derimot dårlig eller urimelig dyr så er den ikke verdt å bruke penger på, men da vil du vel heller ikke like den?...

Dersom man liker og bruker et produkt, så kan det være verdt å betale for.

Den "store stygge bransjen" vil ha det til at du følgelig ville ha betalt for ett produkt som du synes er bra og har benyttet eller bruker ofte - dersom det ikke var tilgjengelig for ulovelig nedlasting.

Det er feil.

En tjeneste kan være bra uten at den er verdt å betale for.

En tjeneste kan være dårlig og den kan forsatt være verdt å betale for.

Poenget mitt? Burde være ganske åpenbart nå.

Den beste løsningen er det mange som tror de har. Av de to ondene hadde jeg heller valgt å se meg vekk med overmynderi heller enn piratkopiering.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje de burde begynne å lytte til kundene sine istedet? Fjern de fordømte begrensningene for film, musikk og spill og la dagens streamingtjenester få vise alle sine filmer overalt samtidig, da er jeg sikker på at mesteparten av piratkopiering forsvinner!

 

Jeg har pengene i lomma og de brenner, men jeg vil ha tilgang på det jeg vil se NÅ!

 

Har alt spotify og wimp. Bruker dette hver dag. Har netflix og bruker dette flere ganger i uka, men jeg må dessverre bruke et tillegg i nettleseren min for å kunne få tilgang til filmer som var nye for 2-3 år siden..

 

Gi meg en streamingtjeneste som har alt nytt og gammelt. Betaler gladelig 500 kr per måned for det, om ikke 1000 kr!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...