Gå til innhold

Ryse får mikrotransaksjonar (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.

 

Det er sant, jeg har skrevet der før her i forumet og jeg sier det igjen. Vi må nok forberede oss på mye mer spill med mikrotransaksjoner og mye mer DLC. Og til syvende å sist så vil nok prisen gå opp på spill eller utviklere velger DRM løsninger for å kutte ut bruktsalget og få mer inntjening pga av det.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.

 

idiotisk kommentar.

 

prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.

 

idiotisk kommentar.

 

prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger

Og de som håver inn penger er som regel de som har mikrotransaksjoner. så den teorien faller flat Chrissa.
Lenke til kommentar

 

Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.

idiotisk kommentar.

 

prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger

Riktig det. Men utviklingskostnadene har også økt betraktelig, og det spyttes inn latterlige summer rundt utvikling og promotering av de største spillene der ute. Men, igjen, så selger jo disse meget meget godt.

 

Når det gjelder microtransaksjoner, er jeg ingen fan av dette. Ei heller DLC. Det er ikke ofte jeg gidder å bry meg med DLC altså, selv ikke det som er gratis. Er som regel mettet på spillene etter en gjennomkjøring. Jeg har dog map packs til COD og BF spill på savittigheten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.

 

idiotisk kommentar.

 

prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger

Og de som håver inn penger er som regel de som har mikrotransaksjoner. så den teorien faller flat Chrissa.

Ja, de med mikrotransaksjoner håver inn mer enn nok, de uten klarer seg dog utmerket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...