Gå til innhold

Test: HTC One Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en HTC One som veldig fornøyd med bortsett fra at jeg synes er litt for stor. Håpet at minien ble en litt mindre versjon uten kompromisser.

Jeg kan leve med lavere skjermoppløsning og mindre batteri (naturlig pga fysisk størrelse), kanskje også litt tregere cpu og manglende nfc, men når 32GB lagringsplass blir til 16GB uten mulighet for utvidelse, 2GB ram blir til 1GB og bildestabilisatoren tas bort slik at det blir vanskelig å ta gode bilder, så blir det uaktuelt.

HTC One mini er veldig nærme en mobil som ikke finnes, men mange vil ha: En toppspekket Android mobil i hendig størrelse (maks 4,3"). Alle mobiler i denne størrelsen er mellomklasse...

Lenke til kommentar

Har en HTC One som veldig fornøyd med bortsett fra at jeg synes er litt for stor. Håpet at minien ble en litt mindre versjon uten kompromisser.<br>

Jeg kan leve med lavere skjermoppløsning og mindre batteri (naturlig pga fysisk størrelse), kanskje også litt tregere cpu og manglende nfc, men når 32GB lagringsplass blir til 16GB uten mulighet for utvidelse, 2GB ram blir til 1GB og bildestabilisatoren tas bort slik at det blir vanskelig å ta gode bilder, så blir det uaktuelt.<br>

HTC One mini er veldig nærme en mobil som ikke finnes, men mange vil ha: En toppspekket Android mobil i hendig størrelse (maks 4,3"). Alle mobiler i denne størrelsen er mellomklasse...

 

http://www.gsmarena.com/43_xperia_honami_mini_with_s800_201mp_camera_incoming-news-6598.php

 

Bare å sikle i vei. Sony har skjønt det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...