Gå til innhold

Sjekk hvilke spill AMD nå gir deg med skjermkortet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et konsept Nvidia har prøvd før uten hell. Husker jeg kjøpte et skjermkort hvor det fulgte med en sånn bong med kodenr og nettadresse. Jeg sjekket ut adressen og fant ingen spill jeg hadde lyst på. Så lagret jeg bongen i påvente av et godt spill. Det kom aldri. Til slutt fikk jeg 404 på nettadressen...

Men, det er likevel bedre enn å levere med et spill som aldri blir spilt.

Lenke til kommentar

Jeg vil aldri velge et grafikeren ut ifra hvilke spill jeg får med.

 

PC-spill er uansett så billige for tiden at det bare er å ha litt is i magen.

 

Når det er sagt synes jeg de har valgt ut flere interessante spill, selv om de kanskje kunne anstrengt seg litt for å ha litt mer variasjon i sjangrene.

 

Men et strategispill er kanskje ikke like imponerende rent grafisk sett som et FPS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Dette er et konsept Nvidia har prøvd før uten hell. Husker jeg kjøpte et skjermkort hvor det fulgte med en sånn bong med kodenr og nettadresse. Jeg sjekket ut adressen og fant ingen spill jeg hadde lyst på. Så lagret jeg bongen i påvente av et godt spill. Det kom aldri. Til slutt fikk jeg 404 på nettadressen...<br>

Men, det er likevel bedre enn å levere med et spill som aldri blir spilt.

 

Så vidt jeg vet så betaler du nok for det spillet. Bare mye billigere?

Lenke til kommentar

 

Tull og tøys. AMD er helt klart best på GPU markedet, og kommer til å dominere med 9000-serien.

Tja... Det hjelper ikke når regnskapene er blodrøde kvartal på kvartal.

Det er ikke noe 9000-serien kommer til å endre på.

 

Hvis ikke det skjer noe drastisk (både Nvidia og Intel bommer kraftig) så er det nok dessverre bare et tidsspørsmål før fokus må endres ytterligere for å overleve, dette har allerede skjedd på CPU siden.

Lenke til kommentar

Tja... Det hjelper ikke når regnskapene er blodrøde kvartal på kvartal.

Det er ikke noe 9000-serien kommer til å endre på.

 

Hvis ikke det skjer noe drastisk (både Nvidia og Intel bommer kraftig) så er det nok dessverre bare et tidsspørsmål før fokus må endres ytterligere for å overleve, dette har allerede skjedd på CPU siden.

 

 

Mener du at AMD taper penger på sitt GPU salg?

Lenke til kommentar

 

Det er ihvertfall flotte tall på AMD sitt GPU-marked, og dette handler strengt tatt om GPU.

 

Jaha?

 

I min verden så er ikke "breakeven" (går i null) spesielt bra, iallefall ikke når inntektene til GPU-delen jevnt og trutt har gått nedover de siste kvartalene, og nå er i null.

 

 

  • Graphics and Visual Solutions segment revenue decreased 5 percent sequentially and decreased 13 percent year-over-year. GPU revenue was flat sequentially and declined year-over-year.
  • Operating income was breakeven compared with $16 million in Q1 2013 and $31 million in Q2 2012.

http://www.techpowerup.com/187409/amd-reports-2013-second-quarter-results.html

 

Tror neste år blir et lønnsomt år for AMD da produksjonen av de nye konsollene går for fult.

Tror desverre ikke dette er nok. Konsollmarkedet har ikke veldig store marginger. Husk at AMD allerede leverer komponenter til både Xbox 360 og Nintendo Wii uten at det har gitt store effekter.

 

Hvis neste år skal bli lønnsomt for AMD så er de avhengig av å gjøre det veldig godt i APU-markedet, da hjelper det heller ikke at neste generasjon APU har blitt forsinket til Q1 2014.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...