Gå til innhold

WikiLeaks-varsler beklager handlingene sine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hvis man havner i klørne på maktappartatet vedder jeg på at jeg for min del ville angre på alt som jeg klarer å hoste frem, mellom nye bøtter med vann som ble helt over hodet mitt i forbindelse med ettermiddagens lille samlingsstund rundt waterboardet

Lenke til kommentar

"Okay Manning, her er greia. Enten leser du opp denne drittpakka vi har satt sammen for å diskreditere deg og dine handlinger ellers blir du sittende på isolasjon resten av livet. Rettigheter? Hahaha, erru virkelig så naiv?"

 

Seriøst, legg merke til kroppspråket, stemmen, måten det leses på. Virker det på noen måte som noe han selv har skrevet og forfattet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man havner i klørne på maktappartatet vedder jeg på at jeg for min del ville angre på alt som jeg klarer å hoste frem, mellom nye bøtter med vann som ble helt over hodet mitt i forbindelse med ettermiddagens lille samlingsstund rundt waterboardet

Horribelt men trolig veldig sant!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er straffen for å drepe journalister? Hva er straffen for å drepe sivile? Hva er straffen for å drepe redningsmannskaper? Hva er straffen for å lyve for kongressen? Hva er straffen for å lyve for folket? Hva er straffen for å misbruke tilliten?

 

Tydeligvis er det helt greit...

Lenke til kommentar

<p>"Okay Manning, her er greia. Enten leser du opp denne drittpakka vi har satt sammen for å diskreditere deg og dine handlinger ellers blir du sittende på isolasjon resten av livet. Rettigheter? Hahaha, erru virkelig så naiv?"</p>

<p> </p>

<p>Seriøst, legg merke til kroppspråket, stemmen, måten det leses på. Virker det på noen måte som noe han selv har skrevet og forfattet?</p>

 

Hvor finner du intervjuet (mtp kroppspråk, stemme etc.)

Lenke til kommentar

Helt utrolig.. Obama står frem på tv å forsvarer folk som blir meid ned av militære i egypt, syria osv. Men vist noen andre sier fra om uretferdighet da er det ikke så viktig. Spesielt vist det var USA som behandlet noen uretferdig.

 

Å knytte/vedlikeholde båndet med Rusland er vel tross alt en fille sak i forhold.

 

De såkalte "varslene" har all respekt fra meg.

Lenke til kommentar

Litt sent å angre nå, kanskje? Likevel bør han få et par tiår reduksjon i straffen fordi han angrer. Synd at en ung mann skal ødelegge sitt eget liv på denne måten, men han har seg selv å takke.

Bradley Manning er en internasjonal helt, ikke en kjeltring.

 

Er det noen som burde sitte i fengsel er det folka som holdt detaljene han kom frem med hemmelig i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...