Gå til innhold

Galaxy Note III kommer i to ulike utgaver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende.
Håper den ikke blir noe fysisk større enn Note (1) og Note II. Synest Note (1) som jeg har nå er ved smertegrensen for hva som kan brukes med 1 hånd til vanlig bruk.
Noe større telefon vil begynne å bli problematisk å få plassert i lommene også.

 

Blir den større enn de to forrige spørs det om jeg heller går for en S IV, selv om spesifikasjonene til Note 3 (ryktene?) frister stort.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

S4 er jo mindre enn S3, rent teoretisk, så sannsynligvis er Note III ikke spesielt mye større enn Note II heller.

 

Dama har Note, og jeg har Note II. Hun kommenterer hver eneste gang hun tar i mobilen min, at den føles mye mindre enn hennes. Hun har et deksel på, men det er mest formfaktoren som gjør det. Så hvis Note III er litt større enn Note II, vil du sannsynligvis ikke merke noe særlig til det når du går fra Note :-)

Lenke til kommentar

Den første Note hadde, som nevnt, et annet format. Den var 16:10, mens Note 2 har 16:9. Jeg håper Note 3 ikke blir mye større enn Note 2, kan sikkert leve med en liten økning, men ikke særlig mye. Har uansett store forhåpninger til denne og ikke minst til HTCs påfunn i samme sjanger!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...