Gå til innhold

iOS 7 klar 5. september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende å se hvordan denne oppdateringen her går ut over en allerede krisedårlig batteritid, som bare har falt og falt etter hver bidige pisseoppdatering.

Batteritiden på min iPhone 5 er bedre nå med iOS 7 beta 5 enn den var da jeg hadde iOS 6, og jeg har hørt mange andre si det samme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva synest dere som allerede har IOS 7.... Er dette er merkbar fremgang for IOS ? Eller snakker vi kun om små fremskritt som fra IOS 5 til IOS 6 ?

 

Det er hovedsakelig controll-senter og utseende som er forandret. Jeg var litt lei iOS, men når jeg oppgraderte til 7 så ble det som et nytt friskt pust, så jeg kan holde ut enda lenger :) Det er så og si det samme, men absolut alt ser annerledes, og bedre ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skjønner ikke hva slags opplevelser dere andre har, men jeg har knallbra batteritid på min iPhone 5. Har testet de fleste telefoner på markedet og har aldri opplevd bedre batteritid på noen av toppmodellene fra hverken Samsung, Sony eller HTC. SÅ jeg håper iOS7 gir meg akkurat samme batteritid som iOS6 har gjort.

Lenke til kommentar

Hva synest dere som allerede har IOS 7.... Er dette er merkbar fremgang for IOS ? Eller snakker vi kun om små fremskritt som fra IOS 5 til IOS 6 ?

 

Kan du ikke selv teste? iOS7 er lett å skaffe.

Selv savner jeg ikke 5 eller 6. Er meget fornøyd med 7, selv om jeg opplever noen mindre feil med betaen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...