Gå til innhold

– DuckTales Remastered er laget for nostalgikerne (PS3, WiiU, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg som trodde det var Quest for gold i ny utgave! Skuffet:(

 

Jeg har spilt begge og syns ikke Quest for Gold er i nærheten av samme kvaliteten som Capcom-spillet. Anbefaler deg å sjekke ut det sistnevnte.

 

Quest for Gold kunne kaaaaanskje funka som en type Wii-aktig minispill-samling. Og jeg hadde jo ikke sagt NEI til mer DuckTales, da.

Lenke til kommentar

Random funfact: Steam spill som ikke lenger kan kjøpes på steam selges for mye penger. For en stund siden ble Avatar the game solgt på steam trades . com for 375 USD. Jeg har selv solgt nwn2 for 90 USD. Så om noen av dere har noen steam spill som ikke lenger selges i inventory kan dere tjene litt penger :) jo lengre dere sparer på de jo mer blir de verdt.

Lenke til kommentar

Jeg må si DuckTales er konge, men med noen unntak. For det første er det latterlig mange cut scenes (jeg mener, HVER gang du plukker opp en collectable! Det gjør at de kommer veldig radig, spesielt i Amazonas-levelen). Heldigvis nokså lett å hoppe over, men skulle vært bare én knapp i stedet for å måtte trykke start og så a. For det andre er det, i likhet med originalen, altfor lett å bomme mens man bruker pogoen (altså at du pogoer, men likevel lander på bena). For det tredje: hvem fant på at det var en god idé at man kan dø på bossen selv etter at han er slått?! Nei, blant annet pga dette når den ikke helt opp for min del. Men absolutt verdt et kjøp.

 

Og en ting, gutter. Vær så snill: invester i en compressor snart! Det er veldig gøy å høre at dere har det gøy, men latterkulene deres kommer som høye spikes i lydbildet (tipper det lyser rødt på miksebordet til tider), og det gjør vondt i ørene.

 

Annet enn det: keep up the good work! :)

Lenke til kommentar

<p>Jeg må si DuckTales er konge, men med noen unntak. For det første er det latterlig mange cut scenes (jeg mener, HVER gang du plukker opp en collectable! Det gjør at de kommer veldig radig, spesielt i Amazonas-levelen). Heldigvis nokså lett å hoppe over, men skulle vært bare én knapp i stedet for å måtte trykke start og så a. For det andre er det, i likhet med originalen, altfor lett å bomme mens man bruker pogoen (altså at du pogoer, men likevel lander på bena). For det tredje: hvem fant på at det var en god idé at man kan dø på bossen selv etter at han er slått?! Nei, blant annet pga dette når den ikke helt opp for min del. Men absolutt verdt et kjøp.</p>

<p> </p>

<p>Og en ting, gutter. Vær så snill: invester i en compressor snart! Det er veldig gøy å høre at dere har det gøy, men latterkulene deres kommer som høye spikes i lydbildet (tipper det lyser rødt på miksebordet til tider), og det gjør vondt i ørene.</p>

<p> </p>

<p>Annet enn det: keep up the good work! :)</p>

 

Lydnivået skal være reeeeelativt jevnt siden vi kjører et kompresjonsfilter på opptaket etterpå. Men såklart kunne det vært enda bedre!

Haha for en konge episode!<br><br>

Mer bashing av Kinect og geek humor please!<br><br>

Dere fikk 1 mil på tredmølla til å gå så lett! Thanks!

 

Gøy å høre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...