Gå til innhold

Blizzard erter oss med Diablo III-relatert nettsted (Mac, PS3, PS4, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"De vil holde en egen Gamescom-pressekonferanse onsdag 21. august, og Gamer.no er et av nettstedene som er invitert."

Husk å "stay awhile and listen". :wee:

 

Tror neppe det blir noen handel for meg, D3 ble for middelmådig.

 

AtW

 

Etter hva jeg har fått med meg av D3...enig. D3 er sikkert bra og alt det der, men for meg, så er det ikke det samme som D2. :mellow:

 

Edit: typo

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
så er det ikke det samme som D2. :mellow:

Skjønner faktisk ikke at folk fortsatt presterer å syte over at "det er ikke D2" og det mølet der. D2 var bra da det kom, men for det første er det over ti år gammelt, og dermed sykt utdatert. For det andre var det ikke så bra som mange husker. Det hadde mange bugs, klassene var ikke akkurat balanserte, vi hadde null mulighet til å eksperimentere med klassene (alle klassene hadde max to eller tre cookie-cutter builds alle brukte), og la oss ikke engang prøve å overse all juksingen som foregikk. For ikke å snakke om den ræva grafikken, tvilsomme historien eller kjedelig gameplay. Så jo, det var bra da det kom, men det var for godt over et tiår siden. Verden har gått videre. Det er på tide blodfans av D2 også gjør det. Dette begynner å bli pinlig...

 

En expansion til D3 har vært bekreftet veldig lenge, så håper de gir oss noe med den snart. Ellers har de vært flinke med patcher og oppdateringer, så D3 i dag er et helt annet spill enn da det kom. Å skrote det nå fordi man ikke likte det ved launch blir for dumt. Da kan man jo i samme slengen skrote WoW i dag fordi vanilla WoW ble for kjedelig. Gir ikke mening.

Lenke til kommentar

Hvis det kommer en expansion så håper jeg virkelig at de innfører ladder i samme slengen sånn at alle som vil kan starte "fresh" uten alle billionene som allerede har blitt bottet/glitchet inn i spillet. Helt fra starten ble økonomien skakkjørt av at noen fikk utnytte svakheter i spillet til å skaffe seg økonomiske fordeler, før de etter en stund ble fikset. Summen av alle disse glitchene gjorde at mange spillere havnet langt bak i pengekjøret. Nå selges items for billioner på AH, det er jo helt hinsides....

Lenke til kommentar

-

 

Syting!? Og hvorfra har du det at jeg syter? Jeg sa at for meg (bra jobbet å fjerne den delen av sitatet btw.), så er ikke D3 det samme som D2 - og sist jeg sjekket så er man faktisk i sin rett til å ha sin egen mening (kommer an på hvilke myndigheter du spør, antar jeg), og jeg sa min mening. Jeg sa ikke engang noe spesifikt vondt om D3, jeg sa bare min generelle mening.

 

Og jeg liker ikke MMOer som konsept, så jeg skrotet WoW allerede da det ble annonsert.

Endret av PaladinNO
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis det kommer en expansion så håper jeg virkelig at de innfører ladder i samme slengen sånn at alle som vil kan starte "fresh" uten alle billionene som allerede har blitt bottet/glitchet inn i spillet. Helt fra starten ble økonomien skakkjørt av at noen fikk utnytte svakheter i spillet til å skaffe seg økonomiske fordeler, før de etter en stund ble fikset. Summen av alle disse glitchene gjorde at mange spillere havnet langt bak i pengekjøret. Nå selges items for billioner på AH, det er jo helt hinsides....

 

Hehe, husker dette med inflasjon ble diskutert for ett års tiden, endel mente inflasjon ikke var noe større problem. Men det koker jo ned til det samme problemet som gjennomsyrer spillet, at det er så item-dependent.

 

AtW

Lenke til kommentar
*snip*
Du er ikke akkurat første person til å syte over hvor bra Diablo 2 var i forhold til samtlige andre spill i historien.

 

Dette er mer eller mindre 100% sikkert en wow-ekspansjon

The Dark Bellow kommer fra Ozumat<Fiend of the Dark Below>

Og Reaper of Souls er fra Diablo. Du har ikke tenkt på at det kan være begge deler? Det kan være en expansion til Diablo 3 og en expansion til WoW. ;)
Lenke til kommentar

Takk gud for at folk kan ha andre meninger en deg da. Og at du ihvertfall ikke sitter med noe fasit svar.

 

Det er liten tvil om at mange D2 spillere synes D3 var en dårlig oppfølger. Om du ikke fikk med deg juksingen og bottingen i D3 må du ha gravd hodet ganske dypt ned I sanden. Vel så dårlig balanserte klasser, og tonnevis med glitching. For ikke å snakke om duping....

Lenke til kommentar

Hehe, husker dette med inflasjon ble diskutert for ett års tiden, endel mente inflasjon ikke var noe større problem. Men det koker jo ned til det samme problemet som gjennomsyrer spillet, at det er så item-dependent.

 

AtW

 

Jeg har i hvertfall ment helt fra starten av at med lavHP wiz, chest exploits osv så burde de rullet tilbake spillet etter de to første ukene. Allerede da var det en del som hadde massive fordeler med gull...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...