Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker opp nye Google Nexus 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LTE utgaven er ikke i salg ennå.

 

Den har ikke plass til minnekort, så gå heller opp et par hundre kroner til 32GB utgaven.

 

Vanskelig å si at denne er noe forvarsel om 4G i billigere enheter, det kommer nok uansett. Denne enheten er kanskje billig, men en lang rekke av komponentene er hentet fra aller øverste hylle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at multicom har den på lager no, kroner 2495,-. Fy f, for ein pris. Kjekt å ha kun betalt 229$ for den eg sit med i handa då ja!:-) Hadde 10" før eg kjøpte den nye nexus 7 utgåva, kjem aldri til å gå tilbake til det formatet igjen. Einaste det er hendigt til er å sjå filmar på. Til dei som sit på gjerdet og lurar på om dei skal kjøpe eller ikkje, kjøp! De kjem ikkje til å angre.

Lenke til kommentar

Ser at multicom har den på lager no, kroner 2495,-. Fy f, for ein pris. Kjekt å ha kun betalt 229$ for den eg sit med i handa då ja!:-) Hadde 10" før eg kjøpte den nye nexus 7 utgåva, kjem aldri til å gå tilbake til det formatet igjen. Einaste det er hendigt til er å sjå filmar på. Til dei som sit på gjerdet og lurar på om dei skal kjøpe eller ikkje, kjøp! De kjem ikkje til å angre.

Et USB-adapter (OTG) for Micro-SD eller SD kan man kjøpe under femtilappen inkludert frakt.

Skal til USA snart :)

@Frobe: Linker? Hvordan fungerer avspilling av f.eks. 720p.mkv filer via adapter tror du?

Lenke til kommentar

Det er ikke aktuelt å kjøpe det til Multicom sine perverse priser.

 

Jeg synes virkelig ikke prisen er så ille, for skal du bestille selv fra Usa kommer frakt og mva i tillegg. Det er virkelig verdt å betale noen hundrelapper ekstra for 5 års reklamasjonsrett, så for min del er det en no-brainer å bestille fra Multicom enn å importere selv. Eller en kan vente en stund til den kommer offisielt men for første generasjon så tok det noen måneder...

Lenke til kommentar

Det er ikke aktuelt å kjøpe det til Multicom sine perverse priser.

 

Når kommer dette til Norge? Hvor lang tid det tok sist gang før det havnet i Norge?

 

Noen grei måte å få tak i det uten å ta turen til USA selv?

 

Når Nexus 7 lanseres offisielt i Norge synker det kanskje et par hundrelapper, sist gang måtte vi vente 3 måneder på dette.

Hvis jeg ikke hadde vurdert å kjøpe 4G ville jeg nok kjøpt av Multicom nå selv om reklamasjonsretten avhenger av at Multicom ikke går konkurs.

Alternative måter å spare penger er å få slekt, venner, kjente eller kollegaer til å kjøpe dette i USA og ta med seg tilbake til Norge, eller at en privatperson i USA sender det til deg merket som "Gift".

 

Skal til USA snart :)

@Frobe: Linker? Hvordan fungerer avspilling av f.eks. 720p.mkv filer via adapter tror du?

 

Her er en link til et adapter:

http://www.ebay.co.u...=item53fa840a9e

 

Jeg har ikke testet dette med minnekort på 2013-modell, men det fungerte fint med video på minnepinne med min gamle Nexus 7. (Aksess til USB-minne krever kjøpeappen "Nexus Media Importer")

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Mtp reklamasjon og div, har god reiseforsikring, samt at eg kan fremdeles ta meg råd til at ein vert ødelagt for så å få tak ein ny frå usa til 229$ gjennom bekjente ser borte. Det er ein sjangse som eg er fint villig til å ta, er ikkje så ofte at ting blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Mtp reklamasjon og div, har god reiseforsikring, samt at eg kan fremdeles ta meg råd til at ein vert ødelagt for så å få tak ein ny frå usa til 229$ gjennom bekjente ser borte. Det er ein sjangse som eg er fint villig til å ta, er ikkje så ofte at ting blir ødelagt.

 

God reiseforsikring? Det har jo lite med risikoen å bestille fra USA å gjøre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Blir nok ikke stort billigere i Norge enn det multicom tar. Prisen på 1300 kroner er ikke egentlig sammenlignbar.

 

Med 32GB utgaven som Multicom selger vil amerikanerne betale ca. 1700 kroner pluss frakt, litt avhengig av reglene deres for moms, som varierer fra stat til stat. Med norsk avgiftsnivå ville de betalt ca. 2000 kroner + frakt, og i store deler av europa vil prisen havne på 269 euro (2100 kroner). Prisene i Norge kommer nok til å ligge litt over hva google selger for selv, så man kan ikke forvente at den blir serlig mye billigere enn 2500 kroner.

Lenke til kommentar

Mtp reklamasjon og div, har god reiseforsikring, samt at eg kan fremdeles ta meg råd til at ein vert ødelagt for så å få tak ein ny frå usa til 229$ gjennom bekjente ser borte. Det er ein sjangse som eg er fint villig til å ta, er ikkje så ofte at ting blir ødelagt.

Tatt i betraktning rapportene om feil med nye Nexus 7 (GPS, touchpanel) kan reklamasjonsretten vøre kjekk å ha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...