Gå til innhold

Ambisiøse planer for Civilization Online (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende å se hvordan dette utarter seg, hvor lang tid det tar å utforske områder og bygge en sivilisasjon, og ikke minst vinne er avgjørende for om jeg vurderer dette.

 

Jeg har ikke mulighet til å spille seks timer sammenhengende for å si det sånn, og jeg synes ikke det blir morsomt om mitt bidrag er en promille av et game jeg ikke vet hvordan startet, eller får vite hvordan sluttet.

 

Så enten må dette gå relativt fort, eller så må det foregå over flere uker, så du spiller i samme kampanje til den er ferdig. Faren med dette er jo at folk forlater spillet når de ser det går galt, og dermed er det enda mer utforbakke for den tapende siden.

 

Men konseptet høres kult ut da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Et element som skiller Civilization Online fra andre MMO-spill er at det ikke er noe evighetsspill. Når en av sivilisasjonene har vunnet er spillet over, og spillerne kan begynne på nytt."

 

Dette våger ingen å gjøre i MMORPGer pga all tiden folk investerer i karakterene sine. En reset ville fått folk til å eksplodere. Dette er en MMO, men en MMORPG er det ikke; så en direkte sammenligning er å svømme på dypenden i bassenget. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...